Publicitat activa sobre càrrecs, personal i retribucions de l’Ajuntament. |
|
i01 |
Les dades biogràfiques del Alcade/ssa i dels regidors/es de l’Ajuntament, especificant com a mínim el seu(s) nom(s) i cognoms, càrrec, actual, foto, ressenya biogràfica -mínim de quatre línies cadascun- o el seu CV, així com les seves adreçes electròniques. |
|
i02 |
L’agenda institucional de l’Alcalde/ssa, amb indicació i el detall de les activitats ja celebrades tant com aquelles programades per a la seva propera realització (data, hora, lloc, descripció de l’activitat i principals participants). |
|
i03 |
Es publiquen de forma detallada i individualitzada les despeses de viatge de l’Alcalde/ssa, i dels altres càrrecs electes de l’Ajuntament |
|
i04 |
La Relació de Llocs de treball (RLT) de l’Ajuntament, així com la relació individualitzada de càrrecs (llocs) de confiança o Personal eventual, i l’import individual o col·lectiu de les seves retribucions. |
|
i05 |
Les dades bàsiques de tots i cadascun d’òrgans descentralitzats, ens instrumentals i/o societats municipals, amb indicació detallada del seu objecte social, així com els enllaços a les webs dels mateixos (si l’Ajuntament no tingués aquests organismes s’indicarà expressament a la web i no puntuarà com a part de l’índex).
|
|
i06 |
La Relació de Llocs de treball (RLT) o Plantilles de Personal dels òrgans descentralitzats, ens instrumentals i societats municipals al complet, indicant-se la denominació dels llocs i les places de cada càrrec de confiança en ells existents (si l’Ajuntament no tingués aquests organismes s’indicarà expressament a la web i no puntuarà com a part de l’índex. |
|
i07 |
Les retribucions percebudes pels alts càrrecs (almenys de tots els càrrecs electes i dels Directors Generals si n’hi ha) de l’Ajuntament i dels màxims responsables de les Entitats participades pel mateix. |
|
i08 |
El Registre d’Interessos d’Activitats i de Béns dels Alts càrrecs de l’Ajuntament. |
|
Publicitat activa sobre la planificació, organització i patrimoni de l’Ajuntament |
|
i09 |
Els plans i programes anuals i plurianuals (vg. l’Agenda Local 21, i/o el Pla o mapa Estratègic) municipals en els quals es fixen objectius concrets, així com les activitats, mitjans i temps previst per a la seva consecució, i resultats o grau de consecució d’objectius obtingut. |
|
i10 |
Un organigrama actualitzat que permet comprendre l’estructura organitzativa de l’ajuntament i identificar a les persones responsables dels diferents òrgans de govern i les seves respectives funcions, incloent si escau les Juntes de Districte o barris, així com conèixer les seves relacions de dependència. |
|
i11 |
Es publica la política o la forma de dur a terme la gestió, la conservació i l’eliminació dels documents i arxius de l’Ajuntament. |
|
i12 |
Es publica la relació revisada i/o actualitzada d’Immobles (oficines, locals, etc.), tant propis com en règim d’arrendament, ocupats i/o adscrits a l’Ajuntament, indicant el corresponent règim en cadascun d’ells. |
|
i13 |
La relació detallada de tots els vehicles oficials (propis, llogats, o cedits) adscrits a l’Ajuntament (incloent si escau els dedicats a serveis públics). |
|
i14 |
L’inventari actualitzat de béns i drets de l’Ajuntament de cadascun dels tres últims exercicis tancats |
|
Publicitat activa sobre els òrgans municipals, informes i resolucions judicials |
|
i15 |
Existeix i es publica el Codi ètic o de bon govern de l’Ajuntament (preferentment adaptat al nou Codi de bon govern local aprovat per unanimitat dels grups polítics en la FEMP). |
|
i16 |
Les ordres del dia prèvies del Plens Municipals. |
|
i17 |
Les actes íntegres dels Plens Municipals. |
|
i18 |
Els acords complets de les Juntes de Govern, i les Actes íntegres quan actuïn per delegació del Ple |
|
i19 |
Els arxius d’àudio (podcast) o dels vídeos de les sessions dels plens municipals. |
|
i20 |
Les resolucions judicials (amb un enllaç al seu contingut íntegre) que afectin a l’Ajuntament (en l’ordre contenciós, laboral, etc.) (Si no les hi ha hagut, s’indicarà expressament a la web i no puntuarà com a part de l’índex). |
|
i21 |
Les resolucions d’autorització o reconeixement de la compatibilitat i les autoritzacions d’exercici de l’activitat privada a alts càrrecs (si no les hi hagués hagut, això es publicarà expressament a la web). |
|
Contractacions |
|
i48 |
Es publiquen de forma immediata cadascun dels Contractes (tots els contractes no menors) realitzats per l’Ajuntament, amb indicació de l’objecte, l’import de licitació i d’adjudicació, el procediment utilitzat, els instruments a través dels quals si escau s’hagi publicitat, el nombre de licitadors participants en cadascun la identitat dels adjudicataris. |
|
i49 |
Es publiquen periòdicament (com a mínim trimestralment) els Contractes menors realitzats per l’Ajuntament amb informació detallada dels seus imports i adjudicataris (mitjançant un enllaç directe i específic a la web.) |
|
i50 |
Les modificacions dels Contractes realitzats per l’Ajuntament (mitjançant un enllaç directe i específic a la web). |
|
i51 |
S’informa sobre la composició, forma de designació i convocatòries de les Meses de contractació. |
|
i52 |
Es publiquen les Actes de les Meses de contractació (mitjançant un enllaç directe i específic a la web per a aquesta informació). |
|
i53 |
Les dades estadístiques sobre el percentatge en volum pressupostari dels Contractes adjudicats a través de cadascun dels procediments previstos en la legislació de contractes del sector públic. |
|
i54 |
L’Ajuntament informa explícitament a la web que publica els seus contractes en la Plataforma de Contractació del Sector Public (PSCP) (directament o per agregació a la Plataforma de contractació autonòmica). |
|
Convenis, encomanes de gestió i subvencions. |
|
i55 |
La relació de convenis i encomanes de gestió subscrits, amb indicació de les parts signatàries, el seu objecte i si escau les obligacions econòmiques convingudes. |
|
i56 |
La relació detallada de subvencions i ajudes públiques concedides per l’Ajuntament, amb indicació del seu import, objectiu o finalitat i beneficiaris. |
|
i57 |
Es publiquen les assignacions econòmiques que es concedeixen a cadascun dels Grups polítics municipals. |
|
Subministradors i despeses dels serveis. |
|
i58 |
Es publica la llista i/o quantia de les operacions amb els proveïdors, adjudicataris i contractistes més importants de l’Ajuntament. |
|
i59 |
Es publica informació sobre el Cost efectiu dels serveis prestats per l’Ajuntament (sobre la base de la normativa de l’Ordre HAP/2075/2014) |
|
Plans d’ordenació urbana i convenis urbanístics |
|
i60 |
El Pla General d’Ordenació Urbana (PGOU) i els mapes i els plànols que ho detallen |
|
i61 |
En relació amb l’àmbit mediambiental es publiquen: a)Les polítiques i programes de l’Ajuntament relatius al medi ambient, així com el seguiment; b)Els estudis d’impacte ambiental, paisatgístics i avaluacions del risc relatius a elements mediambientals |
|
i62 |
Les modificacions aprovades del PGOU i els Plans parcials aprovats. |
|
i63 |
Informació detallada dels Convenis urbanístics de l’Ajuntament i de les actuacions urbanístiques en execució.
|
|
i64 |
Informació detallada i precisa sobre els usos i destinacions del Sòl del municipi. |
|
Informació sobre licitacions d’obres públiques |
|
i65 |
Els projectes, els plecs i els criteris de licitació de les obres públiques. |
|
i66 |
Les modificacions, reformats i complementaris dels projectes de les obres més importants a l’Ajuntament, amb indicació de les obres i el seu import. |
|
i67 |
El llistat d’empreses que han concorregut a cadascuna de les licitacions d’obres públiques convocades per l’Ajuntament. |
|
i68 |
La relació de les empreses que han realitzat les obres públiques més importants a l’Ajuntament, amb indicació de les obres i el seu import. |
|
Urbanisme i obres d’infraestructura |
|
i69 |
Informació precisa sobre cadascuna de les obres més importants d’infraestructura que estan en curs (Objectius de l’obra i responsable municipal; contractista/es responsable/s; import pressupostat; període d’execució). |
|
i70 |
Es tracta, almenys semestralment, informació sobre les obres d’infraestructura realitzades i si escau les aprovades pendents d’execució (informes, comunicats, notes de premsa, etc.). |
|
i71 |
Es publiquen els indicadors: a) Inversió en infraestructures per habitant i b) Proporció d’ingressos de l’Urbanisme sobre els ingressos totals. Obre finestra nova |
|
Visibilitat, canals i característiques de l’accés a la informació pública |
|
i72 |
La web i/o portal de transparència de l’Ajuntament destina un espai destacat o secció, fàcilment visible i clarament identificable, per difondre el dret d’accés a la informació i per facilitar l’accés a la informació i per facilitar l’accés aquest procediment administratiu. |
|
i73 |
Existeix i està habilitat un procediment administratiu presencial (no electrònic) per a l’exercici de dret d’accés a la informació, i s’ofereix en tot cas a l’interessat/da informació sobre els passos a seguir, horaris i requisits. |
|
i74 |
Es posa a disposició en la secció o portal de transparència de l’Ajuntament, un formulari web - o un canal electrònic - per formular sol·licituds d’accés a la informació pública. |
|
i75 |
El canal electrònic de sol·licituds d’accés permet diversos tipus de indentificació de l’interessat, tals com una adreça d’email, autenticació electrònica ordinària (v.g. usuari i password), que no precisin de l’obtenció/instal·lació de certificats digitals i/o l’aportació de dades fiscals. |
|
i76 |
El canal electrònic de sol·licituds d’accés a la informació permet, d’una forma igualment accessible, donar seguiment a la tramitació de la petició per part de l’interessat/da, o existeix un seguiment centralitzat de la gestió d’aquests expedients que permet conèixer la seva situació. |
|
i77 |
Es facilita des de la web (o si escau el portal de transparència) de l’Ajuntament un canal fàcil i accessible per a la formulació de queixes o suggeriments en relació amb l’Accés a la informació. |
|
Reclamacions i avaluació del dret d’accés a la informació pública |
|
i78 |
Es difon d’una forma senzilla i clara a la web o al portal de transparència de l’Ajuntament, les condicions i el procediment per presentar reclamacions per denegació total o parcial en l’exercici del dret d’accés a la informació. |
|
i79 |
Està operativa i clarament visible a la web l’àrea o entitat municipal responsable davant la qual presentar reclamacions per denegació total o parcial en l’exercici del dret d’accés a la informació. |
|
i80 |
Es publicita a la web o al portal de transparència de l’Ajuntament, informació estadística amb periodicitat bimestral almenys, de dades relatives a: Nombre de sol·licituds d’accés a la informació rebudes; resoltes dins de termini; desestimades, en tot o en part; i resum temàtic general de les sol·licituds d’accés a la informació rebudes. |
|