• Webs Municipals  

Inici Serveis i tràmits Instància genèrica

Instància genèrica

La instància genèrica és un formulari bàsic que permet fer la sol·licitud de qualsevol tipus de tràmit.
Pot comprovar prèviament si el tràmit que vol demanar té un formulari específic a l’apartat de tràmits i gestions.

Descripció

Aquesta instància us permet presentar una sol·licitud al vostre ajuntament o bé fer arribar un recurs contra alguna actuació o decisió municipal.

Podeu fer servir aquesta instància quan no existeixi un tràmit específic que s’adapti a la vostra necessitat..

Qui el pot demanar?

Qualsevol persona.

Període de l’any en què es pot demanar

Durant tot l’any.

Termini de la sol·licitud

No n’hi ha.

Preu/ Taxa

Taxa per tramitació de documents administratius, segons ordenança fiscal.

Mitjans de pagament

Segons indiquin ordenances fiscals

Documentació a aportar

En cas de no adjuntar tota la documentació requerida no es podrà iniciar el tràmit.

Els documents a aportar en tots els casos són els següents:

  • Document acreditatiu en vigor de la persona interessada (DNI, NIE, passaport, permís de residència).
    En cas de tràmit electrònic aquesta autenticació és implícita amb l’ús del certificat electrònic.

En el cas de tramitació mitjançant un representant (si s’escau):

  • Document identificatiu del representant (DNI, NIE, passaport, permís de residència).
  • Document acreditatiu de la representació (formulari d’atorgament de representació INS148 150KB, poders notarials, acta d’acceptació del càrrec de tutor en el cas de representants legals, resolució judicial en cas de menors tutelats o de guàrdia i custòdia en exclusiva).

Si està usant la instància genèrica per a enviar un altre tràmit el qual no disposa d’un formulari online específic: haurà d’adjuntar també el formulari/s i la resta de documents del tràmit en qüestió.

L’Ajuntament està facultat per a sol·licitar documentació addicional acreditativa de la residència habitual del domicili per comprovar la veracitat de les dades.

Normativa

  • Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Termini de Resolució

Tres mesos a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud (art. 21 de la llei 39/2015).

Vies de reclamació

Les ordinàries del procediment administratiu.

Com es pot sol·licitar?

Presencialment:

  1. Descarregui el formulari PDF de la sol·licitud fent clic al botó "Tramitació presencial (descarregar PDF)".
  2. Pot emplenar la sol·licitud d’una d’aquestes dos maneres:
    • Imprimir-la en paper i emplenar-la amb un bolígraf. Li aconsellem escriure amb majúscules o amb "lletra d’impremta".
    • També pot emplenar-la des del seu ordinador amb el programa Adobe Reader i imprimir-la després.
    • No usi el navegador per emplenar el formulari ja que llavors les dades no quedaran desades.
  3. Si el tràmit té algun document o formulari addicional també l’haura d’imprimir i emplenar.
  4. Una vegada emplenada i signada haurà de lliurar presencialment la sol·licitud al Registre General de l’Ajuntament d’Amposta (OAC - Oficina d’Atenció al Ciutadà), situat a la plaça de l’Ajuntament, 3-4.
Tramitació presencial (formulari PDF INS001, 76KB)

Formularis addicionals a adjuntar a la sol·licitud:

  • Document acreditatiu en vigor de la persona interessada (DNI, NIE, passaport, permís de residència). En cas de tràmit electrònic aquesta autenticació és implícita amb l’ús del certificat electrònic.
  • En el cas de tramitació mitjançant un representant (si s’escau): Document identificatiu del representant (DNI, NIE, passaport, permís de residència), i document acreditatiu de la representació (formulari d’atorgament de representació INS148 150KB, o poders notarials, acta d’acceptació del càrrec de tutor en el cas de representants legals, o resolució judicial en cas de menors tutelats o de guàrdia i custòdia en exclusiva).
  • Si està usant la instància genèrica per a enviar un altre tràmit el qual no disposa d’un formulari online específic: haurà d’adjuntar també el formulari/s i la resta de documents del tràmit en qüestió.

Telemàticament:

Aquest tràmit disposa d’un formulari online específic per tal de realitzar la seva tramitació:

  1. Faci clic al botó "Tramitació online".
  2. En el cas que el tràmit requereixi identificació, s’haurà d’autenticar amb uns dels Certificats digitals suportats, amb l’idCAT Mòbil o amb el sistema Cl@ve.
  3. Emplenar el formulari amb les dades oportunes.
  4. Adjuntar la documentació a aportar.
  5. Emplenar i adjuntar els formularis addicionals, si n’hi ha.
Tramitació online

Formularis addicionals a adjuntar a la sol·licitud:

  • En el cas de tramitació mitjançant un representant (si s’escau): Document acreditatiu de la representació (formulari d’atorgament de representació INS148 150KB, o poders notarials, acta d’acceptació del càrrec de tutor en el cas de representants legals, o resolució judicial en cas de menors tutelats o de guàrdia i custòdia en exclusiva).
  • Si està usant la instància genèrica per a enviar un altre tràmit el qual no disposa d’un formulari online específic: haurà d’adjuntar també el formulari/s i la resta de documents del tràmit en qüestió.



Ajuntament d´Amposta - Pl. de l´Ajuntament, 3-4 - 43870 Amposta - Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies | RSS de l’AjuntamentRSS de l’Ajuntament