Inici L’Ajuntament Empleats públics Ofertes públiques de treball Director/Directora del Centre de Tecnificació, amb creació de borsa
publicat el 01/08/2025
Detalls de l’oferta pública de treball |
|
---|---|
Data de publicació: |
01/08/2025 |
Nom de l’oferta de treball: |
Director/Directora del Centre de Tecnificació, amb creació de borsa |
Categoria: |
A1 |
Organisme que contracta: |
Ajuntament d’Amposta |
Departament: |
Esports |
Llocs de treball oferts: |
1, amb creació de borsa |
Terminis: |
|
Funcions del lloc de treball: |
Consultar les bases |
Requisits imprescindibles: |
Consultar les bases |
Tipus de contracte: |
Consultar les bases |
Durada del contracte: |
Consultar les bases |
Jornada: |
Consultar les bases |
Horari: |
Consultar les bases |
Retribució mensual bruta aproximada: |
Consultar les bases |
Lloc de treball: |
Consultar les bases |
Data prevista d’incorporació: |
Immediata |
Descripció del procés de selecció: |
Consultar les bases |
Instruccions per presentar la sol·licitud: |
Consultar les bases |
Nota: Aquesta taula resum no eximeix de la responsabilitat de llegir íntegrament les bases específiques publicades més avall en aquesta mateixa oferta.
Visualitzar a pantalla completa Descarregar Bases reguladores (PDF, 202KB)
Segons el Decret d’Alcalde nº 2025003374 i en relació al procés selectiu que ens ocupa, es desprèn la següent informació:
DNI |
Observacions |
---|---|
6756G |
Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu |
0538E |
Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu |
DNI |
Observacions |
---|---|
9599A |
Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu |
DNI |
Observacions |
---|---|
8003V |
Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu |
3187A |
Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu |
6490Z |
Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu |
DNI |
Motiu d’exclusió |
---|---|
3230T |
4 - No ha fet efectiu el pagament de la taxa |
3861Z |
4 - No ha fet efectiu el pagament de la taxa |
(*) No acreditar el nivell B2 d’anglès, no és un motiu d’exclusió; s’indica a mode informatiu per a l’aspirant, atès que si esmena la resta de motius d’exclusió, tindrà dret a realitzar d’aquesta prova.
(**) No acreditar el nivell C1 de català, no és un motiu d’exclusió; s’indica a mode informatiu per a l’aspirant, atès que si esmena la resta de motius d’exclusió, tindrà dret a realitzar d’aquesta prova.
Llegenda motiu d’exclusió:
Manca document sol·licitud de participació en processos de selecció
Manca fotocòpia DNI o NIE
Manca currículum vitae
Manca justificant pagament taxa
No acredita el nivell B2 d’anglès
No acredita el nivell C1 de català
Del 28/08/2025 al 10/09/2025 (ambdós inclosos).
Si transcorregut el període d’esmena no es presenta cap al·legació contra el present llistat provisional, aquest esdevindrà a definitiu.
Dia: |
15/09/2025 |
Lloc: |
A determinar |
Hora: |
09:00 h |
Dia: |
16/09/2025 |
Lloc: |
A determinar |
Hora: |
09:00 h |
Dia: |
18/09/2025 |
Lloc: |
Edifici Lo Sindicat – Aula 3 Av. de la Ràpita nº 43 planta 1 43870 - Amposta |
Hora: |
08:30 h |
President/a:
Vocal 1 i secretària/i:
Vocal 2:
Vocal 3:
Vocal 4:
S’informa que per a la realització de les proves de nivell C1 de català i del nivell B2 d’anglès, el Tribunal comptarà amb l’assistència tècnica d’experts en la matèria.
Es fa constar que aquesta publicació substitueix la notificació individual als interessats, d’acord amb l’art. 45 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
A partir de l’endemà de la present publicació del llistat provisional d’aspirants admesos/es i exclosos/es,començael termini de 10 dies hàbils per presentar les al·legacions quees considerin convenients contra el present llistat provisional.
Agraïm a tots/es els/les candidats/es la seva participació en el procés de selecció.
Segons el Decret d’Alcalde nº 2025003607 i en relació al procés selectiu que ens ocupa, es desprèn la següent informació:
DNI |
Observacions |
---|---|
6756G |
Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu |
0538E |
Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu |
DNI |
Observacions |
---|---|
8003V |
Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu |
3187A |
Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu |
6490Z |
Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu |
3861Z |
Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu |
9599A |
Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu |
DNI |
Motiu d’exclusió |
---|---|
3230T |
4 - No ha fet efectiu el pagament de la taxa |
(*) No acreditar el nivell B2 d’anglès, no és un motiu d’exclusió; s’indica a mode informatiu per a l’aspirant, atès que si esmena la resta de motius d’exclusió, tindrà dret a realitzar d’aquesta prova.
Llegenda motiu d’exclusió:
Manca document sol·licitud de participació en processos de selecció
Manca fotocòpia DNI o NIE
Manca currículum vitae
Manca justificant pagament taxa
No acredita el nivell B2 d’anglès
No acredita el nivell C1 de català
Dia: |
16/09/2025 |
Lloc: |
Edifici Lo Sindicat |
Hora: |
08:30 h |
Dia: |
18/09/2025 |
Lloc: |
Edifici Lo Sindicat – Aula 3 |
Hora: |
08:30 h |
President/a:
Vocal 1 i secretària/i:
Vocal 2:
Vocal 3:
Vocal 4:
S’informa que per a la realització de la prova del nivell B2 d’anglès, el Tribunal comptarà amb l’assistència tècnica d’experts en la matèria.
Es fa constar que aquesta publicació substitueix la notificació individual als interessats, d’acord amb l’art. 45 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
S’informa que, contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, pot interposar els recursos següents:
Agraïm a tots/es els/les candidats/es la seva participació en el procés de selecció.
D’acord amb l’acta del Tribunal Qualificador els resultats de la prova de llengua anglesa realitzada el dia 16-09-2025, son els següents:
DNI |
Resultat |
---|---|
8003V |
Apte/a |
3187A |
Apte/a |
6490Z |
Apte/a |
3861Z |
Apte/a |
9599A |
Apte/a |
Atesos els resultats, els aspirants convocats a la prova del dia 18-09, realització d’un projecte de direcció, son els següents:
DNI |
---|
6756 G |
8003 V |
3187 A |
3861 Z |
6490 Z |
0538 E |
9599 A |
El lloc i hora de la prova es mantenen:
Dia: |
18/09/2025 |
Lloc: |
Edifici Lo Sindicat – Aula 3 |
Hora: |
08:30 h |
S’informa a les persones aspirants que l’entrevista per competències es realitzarà el dia 19-09. Es citarà als aspirants que es presentin al projecte de direcció del dia 18-09. Es farà una publicació en aquest mateix lloc web el mateix dia 18 citant a cada aspirant a la hora que li correspongui.
Es fa constar que aquesta publicació substitueix la notificació individual als interessats, d’acord amb l’art. 45 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Agraïm a totes les persones aspirants la seva participació en el procés de selecció.
Atesos els aspirants presentats a la realització del projecte de Direcció i d’acord amb les bases reguladores, se’ls convoca a les hores indicades a la taula que trobaran a continuació per a realitzar l’entrevista per competències:
DNI |
Hora entrevista |
---|---|
6756 G |
08:00 h |
8003 V |
08:45 h |
3187 A |
09:30 h |
3861 Z |
10:45 h |
6490 Z |
11:30 h |
9599 A |
12:15 h |
Les entrevistes es realitzaran en la següent ubicació:
Dia: |
19/09/2025 |
Lloc: |
Edifici Lo Sindicat – Aula 3 |
La realització de l’entrevista és imprescindible per a superar el procés selectiu. Aquelles persones aspirants que no es presentin a l’hora de la seva citació seran excloses. Les faltes de puntualitat també son motiu d’exclusió. No s’admetrà la realització de l’entrevista a cap aspirant que no arribi a l’hora indicada. Aquestes indicacions afecten tant a les entrevistes presencials com telemàtiques.
Es fa constar que aquesta publicació substitueix la notificació individual als interessats, d’acord amb l’art. 45 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Agraïm a totes les persones aspirants la seva participació en el procés de selecció.
Atesos els resultats de les proves realitzades els dies 18 i 19 de setembre i vistes les actes del Tribunal Qualificador, els resultats del projecte de direcció i l’entrevista son els següents:
DNI |
Projecte direcció |
Entrevista |
TOTAL |
---|---|---|---|
6756 G |
3,75 |
13 |
16,75 |
8003 V |
4,25 |
10 |
14,25 |
3187 A |
29 |
18 |
47 |
3861 Z |
31,25 |
15 |
46,25 |
6490 Z |
1,25 |
14 |
15,25 |
9599 A |
3,75 |
13 |
16,75 |
D’acord amb les bases reguladores del procés selectiu per a cobrir en règim de personal Directiu el lloc de Director/Directora del Centre de Tecnificació, per a superar la Fase 1, calia obtenir un mínim de 35 punts entre el projecte de direcció i l’entrevista per competències. Per tant, els dos aspirants que passen a la Fase 2 – Valoració de mèrits, son:
DNI |
---|
3187 A |
3861 Z |
Ara cal que els dos aspirants que han superat la Fase 1, presentin la documentació justificativa dels mèrits al·legats. En aquest tràmit, no es podran al·legar nous mèrits més enllà dels mèrits relacionats en el formulari "Relació de mèrits en processos selectius", que es va presentar durant el termini de presentació de les sol·licituds. La documentació justificativa dels mèrits haurà de presentar-se al Registre General de l’Ajuntament d’Amposta, en horari de registre de 9h a 14h, i de dilluns a divendres, o en forma telemàtica tal i com preveu l’article 16 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, durant els deu dies naturals següents a comptar des de l’endemà d’aquesta publicació, és a dir, des del 20 al 29 de setembre, ambdós inclosos.
Els candidats/es per a acreditar els mèrits que sol·licitin que siguin valorats, hauran d’adjuntar als efectes de poder valorar l’experiència laboral: el Informe de la Vida Laboral emès per la Seguretat Social; els certificats de l’Administració en la que hagin treballat en el que s’indiqui inici i fi de la prestació dels serveis, grup del lloc de treball en que ha estat treballant a l’Administració i denominació del lloc pel que s’ha contractat i; en cas d’haver treballat al sector privat contracte mercantil privat, contracte laboral o document equivalent, on s’especifiqui la duració de la prestació dels serveis, les funcions o tasques a desenvolupar i, en el seu cas, la categoria per la que va ser contractat/ada.
Sens perjudici de l’establert en l’article 28 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, el temps de prestació de serveis en aquest Ens s’acreditarà d’ofici en l’Expedient de selecció.
L’acreditació de la formació es farà mitjançant fotocòpia de la certificació, amb especificació de l’entitat organitzadora, denominació del curs i durada del curs en hores o en crèdits
Es fa constar que aquesta publicació substitueix la notificació individual als interessats, d’acord amb l’art. 45 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Agraïm a totes les persones aspirants la seva participació en el procés de selecció.
Atesos els resultats de la valoració de mèrits i vistes les actes del Tribunal Qualificador els resultats de la Fase 2 son els següents:
DNI |
Experiència |
Formació |
Total |
---|---|---|---|
3187 A |
8,17 |
4,50 |
12,67 |
3861 Z |
3,36 |
4,10 |
7,46 |
Per tant, els resultats del concurs per a cobrir de forma temporal, en règim de personal directiu, el lloc de Director/Directora del CTE i de Turisme Esportiu son:
DNI |
Fase 1 |
Fase 2 |
Total |
---|---|---|---|
3187 A |
47 |
12,67 |
59,67 |
3861 Z |
46,25 |
7,46 |
53,71 |
D’acord amb els resultats, el Tribunal proposa per a ocupar de forma temporal, en règim de personal directiu, el lloc de Director/Directora del CTE i de Turisme Esportiu, a la persona aspirant amb DNI acabat amb números i lletra 3187-A.
Pel que fa a la persona seleccionada disposa de 5 dies hàbils, a comptar a partir de l’endemà de la data de la present publicació, per a presentar els documents requerits al punt desè de les bases.
La persona aspirant que, dins del termini fixat, exceptuant els casos de força major, no presenti la documentació requerida o bé que, un cop examinada, es comprovi que no compleix algun dels requisits assenyalats en la base segona, no podrà ser nomenat/ada i s’anul·laran les seves actuacions. En aquest cas, el Tribunal proposarà la persona següent o següents aspirants que hagin obtingut la major puntuació, per ordre estricte de puntuació, sense perjudici de les possibles responsabilitats penals en les quals hagi pogut eventualment incórrer.
D’acord amb el Decret d’Alcaldia 2025004009 la borsa queda constituïda d’acord amb el següent:
Ordre |
DNI |
---|---|
1 |
3861 Z |
En relació a la borsa de treball, s’estableix que:
Tal i com consta en el punt9de les bases de la convocatòria, la vigència de la borsa de treball serà de 2 anys, tot això a excepció que s’exhaureixi la llista d’aspirants seleccionats en un termini inferior o que se’n constitueixi una de nova per al mateix lloc.
El funcionament d’aquesta borsa de treball serà dinàmic, d’acord amb el que es disposa en el punt9 ena de la convocatòria.
Es fa constar que aquesta publicació substitueix la notificació individual als interessats, d’acord amb l’art. 45 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, pot interposar els recursos següents:
Recurs potestatiu de reposició, davant l’alcalde, en el termini d’un mes, a comptar de l’endemà de la recepció d’aquesta notificació, d’acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques;
O bé, directament recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciós administratiu de Tarragona, en el termini de dos mesos, a comptar de l’endemà de la recepció d’aquesta notificació, d’acord amb l’article 25 de la llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Agraïm a totes les persones aspirants la seva participació en el procés de selecció.
Ajuntament d´Amposta · Pl. de l´Ajuntament, 3-4 · 43870 Amposta | Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies | RSS de l’Ajuntament
Edifici Lo Sindicat (Ajuntament d´Amposta) · Av. de la Ràpita, 43 · 43870 Amposta | Tel. 977 70 40 27
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies
Fab Lab TE (Ajuntament d´Amposta) · Av. de la Ràpita, 43 (edifici Lo Sindicat) · 43870 Amposta | Tel. 977 70 94 50 | fablabte@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies
Biblioteca Comarcal Sebastià Juan Arbó (Ajuntament d´Amposta)
Adreça provisional: Av. de Sant Jaume 42-52 (Oficina de Turisme - Espai Km 0) · 43870 Amposta | Tel. 977 70 48 21 | bcsja@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies