• Webs Municipals  

Inici Serveis i tràmits Oficina d’Atenció a la Ciutadania i a l’Empresariat davant del Covid-19 COVID-19: Sol·licitud de certificat d’activitat empresarial per a gestions relacionades amb el Covid-19

COVID-19: Sol·licitud de certificat d’activitat empresarial per a gestions relacionades amb el Covid-19

Descripció

Aquest tràmit permet obtenir un certificat d’activitat justificatiu per a la prestació extraordinària per cessament de l’activitat, necessari per demanar diversos tipus de gestions i ajuts relacionats amb el Covid-19.

Requisits previs

  • Tenir l’activitat empresarial al municipi d’Amposta.

Qui el pot demanar?

La persona interessada o afectada pel tràmit (o en els supòsits baixa o defunció, la persona que acrediti un interès legal i directe) o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.

Preu/Taxa

Donada l’actual situació excepcional deguda al Covid-19, l’expedició del certificat estarà exempt del pagament de la taxa.

Normativa

  • Resolució de 16 de març de 2015, de la Subsecretaria, per la qual es publica la Resolució de 30 de gener de 2015, de la Presidència de l’Institut Nacional d’Estadística i de la Direcció General de Coordinació de Competències amb les comunitats autònomes i les entitats locals, sobre instruccions tècniques als Ajuntaments sobre gestió del padró municipal.
  • Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Reial Decret 1690/1996, de 11 de juliol, que aprova el Reglament de Població i Demarcació Territorial de les Entitats Locals modificat en relació als efectes de padró pel Reial Decret 2612/1996, de 20 de desembre.
  • Llei 11/2007, de 22 de juny, d’accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
  • Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i modificacions posteriors.
  • Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local.

Documentació a aportar

Els documents a aportar en tots els casos són:

    • Foto o escaneig del document identificatiu de l’interessat/ada (DNI / NIE / passaport / permís de residència).

Com es pot sol·licitar?

Instruccions per fer la sol·licitud online:

Aquest tràmit disposa d’un formulari específic per tal de realitzar la seva tramitació de forma online:

      1. Prepari l’escaneig (o faci una fotografia) de les dues cares del seu DNI/NIE/Passaport.
      2. Faci clic al botó "Formulari de sol·licitud online".
      3. Empleni tota la informació, assegurant-se que proporciona totes aquestes dades:
        • El nom i els dos cognoms de la persona interessada.
        • El número del document identificatiu de la persona interessada (DNI / NIE / passaport / permís de residència).
        • El seu telèfon de contacte.
        • La seva adreça de correu electrònic.
        • L’adreça de la seva activitat empresarial.
        • La descripció de la seva activitat empresarial.
        • Al camp motiu de la sol·licitud expliqui per a què necessita aquest document. Per exemple: "Als efectes de tramitar la prestació extraordinària d’autònom".
      4. Adjunti la foto o escaneig del document identificatiu de l’interessat/ada (DNI / NIE / passaport / permís de residència).
      5. Envïi el formulari.
    Formulari de sol·licitud online
    Formulari de sol·licitud online
    • Informació imprescindible a complimentar a la sol·licitud online:
      • El nom i els dos cognoms de la persona interessada.
      • El número del document identificatiu de la persona interessada (DNI / NIE / passaport / permís de residència).
      • El seu telèfon de contacte.
      • La seva adreça de correu electrònic.
      • L’adreça de la seva activitat empresarial.
      • La descripció de la seva activitat empresarial.
      • Al camp motiu de la sol·licitud expliqui per a què necessita aquest document. Per exemple: "Als efectes de tramitar la prestació extraordinària d’autònom".
    • Adjunti la foto o escaneig del document identificatiu de l’interessat/ada (DNI / NIE / passaport / permís de residència).

    Si té algun dubte pot contactar amb l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania i l’Empresariat davant del Covid-19 i l’atendrem el més aviat possible.


    Ajuntament d´Amposta - Pl. de l´Ajuntament, 3-4 - 43870 Amposta - Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
    Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

    RSS de lRSS de l'Ajuntament