• Webs Municipals  

Inici L’Ajuntament Regidories Regidoria d’Atenció Ciutadana

Regidoria d’Atenció Ciutadana

Regidora responsable: Núria Pla
Horari d’Atenció al Públic: Dilluns i dimecres de 9:00h. a 13:00h.
Despatx d’Atenció Ciutadana: Planta baixa de l’Ajuntament
Telèfon: 977700057
Correu electrònic: npla@amposta.cat
Consultar més informació de Núria Pla

Competències

La regidoria d’Atenció Ciutadana té per principal funció la d’acompanyar a totes aquelles persones que necessitin de suport, ajuda o assessorament a l’hora de realitzar tràmits amb l’administració local.

  • Oferir informació de les ajudes i subvencions que atorga l’Ajuntament en tots els seus àmbits.
  • Oferir informació sobre els tràmits administratius que es realitzen a l’Ajuntament.
  • Donar suport en la tramitació de les ajudes i subvencions, així com també amb la resta de subvencions.

Objectius

  • Garantir que tota la ciutadania tingui accés a l’administració local i facilitar la gestió de tots els tràmits.

Notícies relacionades amb la regidoria d’Atenció Ciutadana

L’Ajuntament atorga 89.700 euros d’ajuts a les rendes baixes

L’Ajuntament atorga 89.700 euros d’ajuts a les rendes baixes

publicat el 09/11/2020

La Junta de Govern Local aprova l’expedient que concedeix subvencions a 652 sol·licitants ...

El termini de sol·licitud per a les ajudes a les rendes baixes s’obrirà el proper 1 de juliol

El termini de sol·licitud per a les ajudes a les rendes baixes s’obrirà el proper 1 de juliol

publicat el 30/06/2020

Les persones que necessitin assessorament per tramitar l’ajut poden dirigir-se a la regidora d’Atenció a la Ciutadania, Núria Pla, que els assessorarà durant tot el procés ...

1

Ajuntament d´Amposta - Pl. de l´Ajuntament, 3-4 - 43870 Amposta - Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies | RSS de l’AjuntamentRSS de l’Ajuntament