Perfil del contractant

En compliment d'allò que estableix l'article 53 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel que s'aprova el text refòs de la Llei de Contractes del Sector Públic, i amb la finalitat d'assegurar la transparència i l'accès públic a la informació relativa a la seva activitat contractual, s'exposa a continuació la documentació i informació relativa a expedients de contractació de l'Ajuntament d'Amposta, d'acord al precepte legal esmentat:

Contractacions (a partir de març de 2018)


A partir del març de 2018 les contractacions es veuran a la Plataforma electrònica de Contractació Pública de la Generalitat de Catalunya .

Històric de contractacions (abans de març de 2018)

Any 2018

Nom ordenar per aquesta columna Data límit presentació ordenar per aquesta columna Tipus de contracte ordenar per aquesta columna Forma Adjudicació ordenar per aquesta columna Adjudicat ordenar per aquesta columna
Contractació dels serveis de manteniment, conservació i neteja d’espais enjardinats i arbrat 19/02/2018  serveis procediment obert si
Contractació subministrament mitjançant arrendament de dos vehicles policia local 09/04/2018  subministrament procediment obert no
Contracte de serveis "Promoció comercial de l’Ajuntament d’Amposta" 05/02/2018  serveis procediment obert no

Ajuntament d´Amposta · Pl. de l´Ajuntament, 3-4 · 43870 Amposta | Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies | RSS de l’AjuntamentRSS de l’Ajuntament