En què consisteix
- Per tal de tenir constància de tota sol·licitud dirigida a l’Ajuntament s’ha d’haver passat pel registre general per a possibles reclamacions posteriors. El registre general està a la primera planta de l’Ajuntament, a la plaça Espanya 3-4.
Com es pot fer
- Presencialment
- Ajuntament d’Amposta - Oficina de Gestió Tributària (OGT) C/ Nou, 6 (edifici administratiu, enfront de l’Ajuntament) Horari: de dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00 h. Telèfon: 977 70 01 20
- Podeu descarregar aquest model de sol·licidud (PDF, 9 KB), per portar-lo a l’Ajuntament.
Documentació necessària
- Document identificatiu de l’interessat/ada (DNI, NIE, CIF, passaport o permís de residència)
- Original i fotocòpia o fotocòpia compulsada de la fitxa tècnica del vehicle
- Original i fotocòpia o fotocòpia compulsada del permís de circulació
En el cas de vehicles històrics:
- Fotocòpia i original o fotocòpia compulsada del Certificat de catalogació de vehicle històric
En el cas de conductors amb discapacitat:
- Fotocòpia i original o fotocòpia compulsada del certificat de discapacitat del propietari del vehicle
En el cas de vehicles agrícoles:
- Original i fotocòpia o fotocòpia compulsada de la cartilla d’inspecció agrícola
En el cas de sol·licitud mitjançant un representant:
- Document acreditatiu representació (si s’escau)
- Document identificatiu del representant (DNI, NIE, passaport o permís de residència) (si s’escau)
Per a obrir els documents en format PDF, us cal tenir instal·lada al vostre equip l’aplicació, de distribució gratuïta, Adobe Reader, que us podeu baixar fent clic aquí.