• Webs Municipals  

Inici Tràmits i gestions Autorització o revocació per ésser notificat electrònicament

Autorització o revocació per ésser notificat electrònicament

publicat el 02/10/2018

Descripció

Mitjançant aquest tràmit qualsevol persona pot demanar rebre les notificacions de l’Ajuntament de forma telemàtica.

Qui el pot demanar?

Qualsevol persona.

Període de l’any en què es pot demanar

Durant tot l’any.

Termini de la sol·licitud

No n’hi ha.

Requisits previs

    No n’hi ha.

    Preu/Taxa

    No en té.

    Documentació a aportar

    Els documents a aportar són, en tots els casos:

    • DNI, NIE (a títol identificatiu)

    Normativa

    • Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.

    • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i modificacions posteriors.

    Termini de Resolució

    Sis mesos a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud (art. 42.3 de la LRJAP i modificacions).

    Silenci administratiu

    Negatiu.

    Normativa del silenci administratiu

    • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i modificacions posteriors.

    Termini de resolució

    No aplica.

    Silencia administratiu

    No aplica.

    Com es pot sol·licitar?

    Presencialment:

    1. Descarregui el formulari PDF de la sol·licitud fent clic al botó "Tramitació presencial (descarregar PDF)".
    2. Pot emplenar la sol·licitud d’una d’aquestes dos maneres:
      • Imprimir-la en paper i emplenar-la amb un bolígraf. Li aconsellem escriure amb majúscules o amb "lletra d’impremta".
      • També pot emplenar-la des del seu ordinador amb el programa Adobe Reader i imprimir-la després.
    3. Si el tràmit té algun document o formulari addicional també l’haura d’imprimir i emplenar.
    4. Una vegada emplenada i signada haurà de lliurar presencialment la sol·licitud al Registre General de l’Ajuntament d’Amposta, situat a la plaça de l’Ajuntament, 3-4.
    Tramitació presencial (descarregar PDF)

    Formularis addicionals a adjuntar a la sol·licitud:

    • Aquest tràmit no disposa de cap formulari addicional.

    Telemàticament:

    Aquest tràmit no disposa d’un formulari específic per tal de realitzar la seva tramitació de forma online. Si ho desitja, però, té la possibilitat de fer servir el tràmit d’Instància Genèrica per tal d’enviar-lo telemàticament:

    1. Descarregui el formulari PDF de la sol·licitud des de l’enllaç situat a baix del botó "Tramitació online (via instància genèrica)".
    2. Pot emplenar la sol·licitud d’una d’aquestes dos maneres:
      • Emplenar-la des del seu ordinador amb el programa Adobe Reader.
      • També pot imprimir-la en paper i emplenar-la amb un bolígraf. Li aconsellem escriure amb majúscules o amb "lletra d’impremta". Després haurà d’escanejar-la per tal de poder-la enviar telemàticament.
    3. Si el tràmit té algun altre document o formulari addicional també l’haura d’emplenar.
    4. Accedeixi a la tramitació online de la Instància Genèrica fent clic al botó inferior.
    5. Empleni el formulari online de la Instància Genèrica i adjunti el formulari/s PDF d’aquesta sol·licitud degudament emplenat/s.
    6. Adjunti tota la documentació necessària i envïi el formulari.

    Ajuntament d´Amposta - Pl. de l´Ajuntament, 3-4 - 43870 Amposta - Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
    Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

    RSS de lRSS de l'Ajuntament