Inici L’Ajuntament Empleats públics Ofertes públiques de treball Peó/na de brigada municipal - TRFO Línia MG52

Oferta de treball: Peó/na de brigada municipal - TRFO Línia MG52

publicat el 21/07/2025


Detalls de l’oferta pública de treball

Data de publicació:

21/07/2025

Nom de l’oferta de treball:

Peó/na de brigada municipal – TRFO Línia MG52 (16984)

Categoria:

AgP. 8

Organisme que contracta:

Ajuntament d’Amposta mitjançant la subvenció atorgada per a la realització de les actuacions del Programa Treball i Formació, per a la participació de les entitats locals (SOC – TRFO EELL), convocatòria: SOC0262025 - SOC - TRFO EELL, núm. expedient: SOC026/24/000028.

Departament:

Àrea de Polítiques d’Ocupació i Empresa

Llocs de treball oferts:

1

Terminis:

  • Presentació de les sol·licituds: del 22/07/2025 al 11/08/2025.
  • Període d’al·legacions: deu dies hàbils a comptar a partir de l’endemà de la publicació del llistat provisional d’admesos i exclosos.

Funcions del lloc de treball:

  • Executar treballs de neteja viària al municipi, en concret, de vies públiques, indrets, espais oberts i equipaments, com ara escombrar, netejar contenidors i buidar papereres a la via pública (places, carrers, jardins municipals, mercat setmanal,...).
  • Realitzar treballs de construcció i manteniment d’obra, realitzar feines de manteniment d’edificis, instal·lacions, mobiliari urbà, vies públiques, preparació d’espais públics, així com altres tasques de caràcter similar que li siguin atribuïdes.
  • Tasques elementals de manteniment i conservació d’edificis i instal·lacions municipals (enllumenat públic, senyalització viària, clavegueram, via pública, edificis municipals, etc.).
  • Col·laborar en el muntatge i desmuntatge de la infraestructura necessària (carpes, tarimes, trasllat de mobiliari, llums, etc.) pel desenvolupament de festes populars i altres esdeveniments.
  • Conservació, manteniment i restauració de les infraestructures, equipaments i mobiliari, associat a la zona enjardinada.
  • Dur a terme treballs de pintura, fusteria i estructura metàl·lica.
  • Col·laboració en la gestió i detecció d’incidències i desperfectes en via pública i edificis municipals.

Requisits imprescindibles:

  • Poden participar les persones de 52 anys o més que estiguin en situació d’atur inscrites com a demandants d’ocupació no ocupades (DONO).
  • No haver cursat aquesta formació anteriorment:
    • ADGD151PO - Habilitats socials de comunicació i resolució de conflictes al centre de treball.

Requisits valorables:

  • Experiència laboral i/o formació relacionada amb el lloc de treball.
  • Disponibilitat horària de dilluns a diumenge, segons les necessitats del servei; amb els descansos pertinents.

Tipus de contracte:

Contracte de durada determinada per una millora de l’ocupabilitat

Durada del contracte:

12 mesos

Jornada:

Completa (35 hores/setmanals)

Horari:

A definir, segons les necessitats del departament; amb els descansos pertinents.

Retribució mensual bruta aproximada:

Segons el mòdul retributiu de l’entitat

Lloc de treball:

Dependències municipals

Data prevista d’incorporació:

Immediata

Descripció del procés de selecció:

El procés de selecció inclourà una entrevista personal valorada mitjançant un sistema de puntuació basat en criteris objectius i preestablerts. Es tindran en compte aspectes com la formació relacionada amb el lloc de treball, l’antiguitat com a persona demandant d’ocupació, l’experiència prèvia en tasques similars i la pertinença a col·lectius prioritaris segons la normativa vigent. Durant l’entrevista també es formularan preguntes sobre les funcions del lloc i es valorarà l’actitud, la motivació i la predisposició de la persona candidata per dur a terme les tasques assignades.

Observacions (particularitats de la gestió):

Oferta de treball vinculada al Programa Treball i Formació, per a la participació de les entitats locals (SOC – TRFO EELL), convocatòria: SOC0262025 - SOC - TRFO EELL, núm. expedient: SOC026/24/000028. Núm. oferta: 09/2025/16984.

Instruccions per presentar la sol·licitud:

Per poder ser partícip al procés de selecció s’ha de presentar la següent documentació, ja sigui de forma presencial al Registre General de l’Ajuntament d’Amposta – OAC (Oficina Atenció al Ciutadà) de les 9:00-14:00h, o de forma telemàtica segons preveu l’article 16 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques:

Actualitzat el 12/08/2025

Llistat provisional aspirants admesos/es i exclosos/es

Segons el Decret d’Alcalde núm. 2025003215, es desprèn la informació següent:

Admesos/es

DNI

Observacions

5000P

Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu

1548Y

Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu

6421Y

Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu

3221Y

Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu

8042Z

Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu

3637X

Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu

0557Y

Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu

8190R

Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu

4060J

Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu

3507K

Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu

7435M

Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu

9017S

Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu

8587T

Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu

7237L

Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu

6057R

Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu

8143H

Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu

2246S

Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu

9973R

Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu

6987V

Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu

3513Q

Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu

Exclosos/es:

DNI

Motiu d’exclusió

2026M

5- Aspirant amb una edat inferior als 52 anys

Llegenda motiu d’exclusió

1: Manca la sol·licitud de participació en processos de selecció.

2: Manca la fotocòpia del DNI o NIE.

3: Manca el Currículum Vitae.

4: Manca la fotocòpia del document DARDO actualitzat.

5: Aspirant amb una edat inferior als 52 anys.

6: Aspirant que ha cursat amb anterioritat la formació: ADGD151PO - Habilitats socials de comunicació i resolució de conflictes al centre de treball.

TERMINIS

  • Període d’al·legacions: del 13 al 27/08/2025 (ambdós inclosos)

  • Publicació llistat definitiu d’aspirants admesos/es i exclosos/es: 28/08/2025

Important: Si no es presenta cap al·legació, el present llistat es considerarà definitiu.

Convocatòria de les proves

Dia:

02-09-2025

Hora:

A concretar

Lloc:

Edifici "Lo Sindicat"

Av. de la Ràpita nº 43, planta 1

43870 – Amposta

Tribunal qualificador:

President/a

  • Titular: Helena Drago Rosa, Àrea de Polítiques Actives d’Ocupació de l’Ajuntament d’Amposta

  • Suplent: Marcos Pellicer Díaz, Àrea de Serveis Manteniment de l’Ajuntament d’Amposta

Vocal 1 i Secretària

  • Titular: Verònica Arasa Gallego, Secretària accidental de l’Ajuntament d’Amposta

  • Suplent: Elisa Isabel Fornós Caballé, Àrea de Serveis Manteniment de l’Ajuntament d’Amposta

Vocal 2

  • Titular: Cinta Montañés Príncep, Àrea de Polítiques Actives d’Ocupació de l’Ajuntament d’Amposta

  • Suplent: Domingo Callau Sales, Àrea de Serveis Manteniment de l’Ajuntament d’Amposta

Per a la realització de l’entrevista el Tribunal qualificador comptarà amb l’assistència de la tècnica Sílvia Gasparín Sala, com assessora externa, que tindrà veu però no vot.

Es fa constar que la publicació d’aquesta resolució substitueix la notificació individual als interessats, d’acord amb l’art. 45 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Contra les resolucions definitives i els actes de tràmit del Tribunal, per tractar-se d’òrgans dependents de l’Alcaldia - Presidència, si aquests últims decideixen directament o indirectament el fons de l’assumpte, determinen la impossibilitat de continuar el procés selectiu, o produeixen indefensió o perjudici irreparable a drets i interessos legítims, els interessats podran interposar en el termini d’un mes a comptar a partir de l’endemà de la seva publicació o notificació, recurs d’alçada davant de l’alcaldia. El termini màxim per dictar i notificar la resolució serà de tres mesos. Transcorregut aquest termini sense haver recaigut resolució, es podrà entendre desestimat d’acord amb els arts. 121, 122 i 24.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Agraïm a tots els/les candidats/es la seva participació en el procés de selecció.

Ajuntament d´Amposta · Pl. de l´Ajuntament, 3-4 · 43870 Amposta | Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies | RSS de l’AjuntamentRSS de l’Ajuntament




Edifici Lo Sindicat (Ajuntament d´Amposta) · Av. de la Ràpita, 43 · 43870 Amposta | Tel. 977 70 40 27
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies






Fab Lab TE (Ajuntament d´Amposta) · Av. de la Ràpita, 43 (edifici Lo Sindicat) · 43870 Amposta | Tel. 977 70 94 50 | fablabte@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies






Biblioteca Comarcal Sebastià Juan Arbó (Ajuntament d´Amposta)
Adreça provisional: Av. de Sant Jaume 42-52 (Oficina de Turisme - Espai Km 0) · 43870 Amposta | Tel. 977 70 48 21 | bcsja@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies