• Webs Municipals  

Inici L’Ajuntament Empleats públics Ofertes públiques de treball Monitors/es menjador per a les llars d’infants municipals i creació de borsa de treball

Oferta de treball: Monitors/es menjador per a les llars d’infants municipals i creació de borsa de treball

publicat el 12/02/2020

Detalls de l’oferta pública de treball

Data de publicació:

12/02/2020

Descripció del lloc de treball:

Monitor/a menjador per a les llars d’infants municipals

Categoria:

AgP. 12 (AgP.2)

Departament:

Llars d’Infants

Llocs de treball oferts:

2

Terminis:

  • Presentació de les sol·licituds: 13/02/2020 al 21/02/2020.
  • Publicació provisional d’admesos i exclosos: 24/02/2020.
  • Període d’al·legacions: 25/02/2020 al 28/02/2020.
  • Inici de les proves: 03/03/2020.

Funcions del lloc de treball:

  • Les vinculades al suport i l’educació en hàbits alimentaris com fomentar l’autonomia, així com els canvis evolutius pel que fa a alimentació al llarg de l’estada a la llar d’infants segons les necessitats nutritives o les habilitats individuals.
  • Les associades al manteniment o neteja del menjador, com assegurar que els nens/es disposin dels estris necessaris assegurant que aquest quedi en les condicions necessàries per a l’activitat posterior.
  • Les orientades a dinamitzar o respectar la dinàmica quant a espais i moments de descans vetllant per l’acompliment d’horaris i torns, tenint sempre en compte les necessitats dels infants.
  • Les relacionades en la higiene personal que inclou també el canvi de bolquers o control d’esfínters.
  • Les considerades d’especial rellevància com informar-se de les al·lèrgies, intoleràncies, així com dels costums alimentaris de cada família facilitant els canvis d’alimentació que se’n puguin derivar.
  • Les de gestió de la informació tant pel que fa a confidencialitat com la comunicació amb les famílies.
  • Les que fan referència al compliment de les normes d’higiene pel que fa a actituds, hàbits i comportament que garanteixen la seguretat i salubritat dels aliments.
  • En general, altres tasques relacionades amb el lloc de treball que siguin pertinents.

Requisits imprescindibles:

Requisits valorables:

Experiència laboral en llocs de treball similars.

Tipus de contracte:

Temporal

Durada del contracte:

A definir en funció de les necessitats.

Jornada:

Parcial.

Horari:

Horari de migdia a definir.

Lloc de treball:

Llars d’Infants Municipals

Data prevista d’incorporació:

Immediata

Descripció del procés de selecció:

  • Entrevista i valoració curricular.
  • En el cas que el nombre d’admesos sigui molt gran, el Tribunal es reserva l’opció d’afegir un cas pràctic basat en les funcions del lloc de treball.

Observacions (particularitats de la gestió):

  • Per a participar en aquest procés de selecció cal aportar tota la documentació al Registre General de l’Ajuntament d’Amposta – Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC), dintre del període d’inscripció indicat, en horari de registre de 9h a 14h, i de dilluns a divendres, o en forma telemàtica tal i com preveu l’article 16 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
  • Caldrà aportar la documentació requerida i en fotocòpies dels originals, que es compulsaran en el propi Ajuntament.
  • Totes les publicacions relatives a aquesta oferta pública de treball, es realitzaran en la pàgina oficinal de l’Ajuntament d’Amposta, a dins d’aquesta mateixa publicació.
  • S’informa a tots/es els/les aspirants, que amb la presentació de la sol·licitud per formar part del procés, donen el seu consentiment per a la gestió de les seves dades particulars, relatives a publicacions i comunicacions d’aquest procés de selecció.

Tribunal qualificador

  • President/a: Gislen Rojas Llasat
  • Vocal: Rosa Dàmaso Cid
  • Vocal: Maria Barberà Baiges

Ajuntament d´Amposta - Pl. de l´Ajuntament, 3-4 - 43870 Amposta - Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

RSS de lRSS de l'Ajuntament