Aquest procés de selecció ja està tancat
L'Ajuntament d'Amposta busca un auxiliar administratiu amb coneixements de comunicació i difusió per al Centre d'Art Lo Pati.
Què ha de fer el treballador?
Tasques de difusió i comunicació de les activitats i serveis del Centre d'Art de les Terres de l'Ebre LO PATI, així com altres tasques administratives i de suport a la direcció del Centre en l'organització i muntatge de les activitats que s'hi organitzen anualment.
Requisits imprescindibles del perfil professional
- Formació mínima imprescindible: Graduat Escolar, ESO, FP I o equivalents, degudament acreditada.
- Formació específica en màrqueting i publicitat, degudament acreditada. La puntuació d'aquesta formació serà d'acord amb el seu nivell (cursos, cicles formatius, llicenciatura de publicitat i relacions públiques i altres formacions complementàries).
- Experiència mínima acreditada d'1 any en tasques de comunicació i difusió d'equipaments o projectes culturals relacionats en arts visuals, i preferentment en l'àmbit de les administracions públiques, que s'haurà d'acreditar com a mínim aportant la vida laboral de l'interessat.
Requisits no imprescindibles i altres dades
- Permís de conducció B1 (degudament acreditat), vehicle propi i disponibilitat per mobilitat.
- Flexibilitat d'horaris.
- Altres coneixements i experiència en programes informàtics de disseny gràfic i webs i d'edició de vídeo, degudament acreditats.
- Nivell bàsic d'anglès.
- No és imprescindible estar inscrit al SOC.
Característiques de l'oferta
- Jornada: parcial, 20 h/setmana
- Sou brut mensual aprox.: 900 €
- Durada del contracte: 6 mesos (prorrogable a un any)
- Nombre de llocs oferts: 1
Observacions
Data màxima de lliurament de currículums pel SOC i de persones no inscrites al SOC (no és imprescindible): 1 de febrer. Els que no estiguin inscrits al SOC presentaran el currículum al Dep. de Secretaria de l'Ajuntament d'Amposta. Els candidats han de presentar còpia d'estar en possessió dels títols i requisits exigits i còpia del DNI, al registre del Dep. de Secretaria de l'Ajuntament, com a màxim el dijous 2 de febrer, acompanyat del rebut conforme han pagat la taxa de 10 € per presentar-se a proves de personal (a pagar a l'Oficina de Gestió Tributària, Pl. de l'Ajuntament, 6, planta baixa).
El dia 8 de febrer, a les 9 h del matí i a l'Ajuntament d'Amposta, es realitzaran totes les proves de selecció als candidats/es que compleixin tots els requisits imprescindibles de l'oferta.
Els candidats hauran de superar les proves que a continuació es detallen. Així mateix, es valorarà el currículum i l'experiència dels candidats.
Les proves consistiran en:
- Un test de 10 preguntes relacionat amb la normativa vigent de la Xarxa Pública de Centres i Espais d'Arts Visuals de Catalunya. Aquest test és de caràcter eliminatori, valorat com a màxim en 5 punts. El candidat/a l'ha de superar com a mínim en 2,5 punts, per poder continuar en la següent prova del procediment de selecció.
- Realització d'una prova escrita consistent en el desenvolupament d'un tema relacionat amb la difusió i comunicació d'activitats culturals, i especialment d'arts visuals. El candidat/a l'ha de superar com a mínim en 2,5 punts, valorat com a màxim en 5 punts.
En el cas d'empat, prevaldrà qui hagi obtingut més puntuació en la segona prova. En cas d'un segon empat, es realitzarà una entrevista pel Tribunal de selecció, per valorar el currículum i l'experiència dels candidats/es.
Els candidats que no hagin pogut acreditar tenir la titulació del nivell C1 de català o equivalent, hauran de superar, a més, la prova del seu coneixement.