Inici L’Ajuntament Empleats públics Ofertes públiques de treball Auxiliar d’informació - TRFO Línia ACOL

Oferta de treball: Auxiliar d’informació - TRFO Línia ACOL

publicat el 22/10/2025

Detalls de l’oferta pública de treball

Data de publicació:

22/10/2025

Nom de l’oferta de treball:

Auxiliar d’informació – TRFO Línia ACOL

Categoria:

AgP. 8

Organisme que contracta:

Ajuntament d’Amposta mitjançant la subvenció atorgada per a la realització de les actuacions de la Línia ACOL del Programa Treball i Formació (SOC – TRFO ACOL) (ref. BDNS 792655), d’acord amb la resolució EMT/3780/2024, de 16 d’octubre, per la qual s’obre la convocatòria anticipada 2025. Núm. expedient: SOC081/24/000077.

Departament:

Àrea de Polítiques d’Ocupació i Empresa

Llocs de treball oferts:

5

Terminis:

  • Presentació de les sol·licituds: Del 23/10/2025 al 03/11/2025.
  • Període d’al·legacions: cinc dies hàbils a comptar a partir de l’endemà de la publicació del llistat provisional d’admesos i exclosos.

Funcions del lloc de treball:

  • Atendre el públic (personalment o per via telemàtica o telefònica) i acomplir les tasques administratives que se’n derivin.
  • Proporcionar una major cobertura i amb garanties de qualitat al servei d’informació a la ciutadania de cada edifici administratiu.
  • Respondre al compromís de satisfacció de les necessitats i expectatives dels diferents ciutadans.
  • Organitzar la recepció i la distribució de trucades telefòniques.
  • Dur a terme tasques ofimàtiques de reproducció de documentació i d’informació.
  • Realitzar procediments assignats per al seguiment de la documentació de la unitat organitzativa d’adscripció.
  • Suport en la preparació dels elements materials necessaris per al funcionament de la unitat administrativa corresponent.
  • Suport en l’elaboració i formalització de la documentació precisa, utilitzant qualsevol equip ofimàtic, seguint els diferents models oficials existents en els òrgans administratius.

Requisits imprescindibles:

Poden participar en aquest procés selectiu les persones que, amb anterioritat a la finalització del termini de presentació de sol·licituds, compleixen els següents requisits:

  • Haver complert 16 anys d’edat.
  • Estar en situació administrativa irregular a Espanya i no ser nacional d’un Estat membre de la Unió Europea, de l’Espai Econòmic Europeu ni de Suïssa.
  • No ser sol·licitant de Protecció Internacional (PI), excepte en el cas d’haver rebut una resolució de denegació o d’haver presentat un escrit de desistiment del recurs, sempre que aquests actes s’hagin produït abans del 19 de març de 2025 (inclòs).
  • Acreditar una permanència continuada a Espanya durant un mínim de 2 anys. Es permet una absència màxima de 90 dies si és donés el cas.
  • No tenir antecedents penals ni policials a Espanya ni al país de residència dels últims 5 anys.
  • No haver cursat aquesta formació anteriorment:
    • ADGD151PO - Habilitats socials de comunicació i resolució de conflictes al centre de treball.
    • FCOM01 - FCO - Manipulador d’aliments.

Requisits valorables:

  • Experiència laboral i/o formació relacionada amb el lloc de treball.
  • Disponibilitat horària de dilluns a diumenge, segons les necessitats del servei; amb els descansos pertinents.
  • Comprensió oral i escrita del castellà i del català.
  • Participació en activitats de voluntariat o en entitats/associacions socials que afavoreixin la inserció sociolaboral.
  • Estar empadronat o empadronada al municipi d’Amposta des de fa almenys cinc anys, i trobar-se en situació d’irregularitat administrativa o haver tramitat l’arrelament per formació sense haver-lo pogut renovar, sempre que no es disposi d’antecedents penals i es compti amb el passaport en vigor, d’acord amb els criteris establerts en el projecte ocupacional presentat i aprovat en el marc d’aquesta convocatòria.

Tipus de contracte:

Contracte de durada determinada per una millora de l’ocupabilitat

Durada del contracte:

12 mesos

Jornada:

Completa (35 hores/setmanals)

Horari:

A definir, segons les necessitats del departament; amb els descansos pertinents.

Retribució mensual bruta aproximada:

Segons el mòdul retributiu de l’entitat

Lloc de treball:

Dependències municipals

Data prevista d’incorporació:

Abans del 31 de març del 2026

Descripció del procés de selecció:

El procés de selecció constarà de dues fases:

1. Valoració dels criteris de selecció

D’acord amb el requisit d’especial vulnerabilitat establert a la base 6.1 de l’annex 1 de l’Ordre EMT/89/2024, de 24 d’abril, es realitzarà una valoració de les persones candidates amb l’objectiu de prioritzar aquelles que es trobin en situacions de major vulnerabilitat social i laboral.

Aquesta valoració no tindrà caràcter excloent, i la puntuació obtinguda s’incorporarà a la puntuació global del procés de selecció.

La puntuació màxima d’aquesta fase serà de 40 punts, distribuïts de la manera següent:


Criteri de vulnerabilitat

Puntuació

Persones que acreditin 5 o més anys de permanència.

6 punts

Persones que acreditin entre 3 i 5 anys de permanència.

3 punts

Persones amb familiars econòmicament a càrrec que convisquin en el mateix domicili, especialment en situació de diversitat funcional i/o monoparentalitat

5 punts

Persones en situació de sensellarisme (sense-sostre, infrahabitatge, habitatge d’emergència o temporal)

3 punts

Dones en situació de violència masclista; persones víctimes de tràfic d’éssers humans, explotació sexual o treball sexual

3 punts

Persones joves extutelades (menors de 30 anys) sense referents familiars a Catalunya

3 punts

Persones amb necessitats de protecció internacional amb sol·licitud denegada

3 punts

Persones amb diversitat funcional de caràcter físic i/o cognitiu

3 punts

Persones de 45 anys o més, o de 25 anys o menys

3 punts

Persones en situació de discriminació per condició sexual o identitat de gènere

3 punts

Persones que disposin del certificat de primera acollida, emès per la Direcció General de Migracions, Refugi i Antiracisme, o que acreditin haver realitzat formacions a Espanya (tant d’àmbit formal com informal) que incloguin continguts equivalents (coneixement de la llengua, del marc jurídic i laboral, i de la societat catalana i espanyola).

5 punts

 La puntuació s’atorgarà segons la documentació acreditativa presentada i podrà acumular diversos criteris fins al màxim total de 40 punts.

 2. Entrevista personal
Les persones candidates seran convocades a una entrevista personal, que serà valorada mitjançant un sistema de puntuació establert, amb criteris i barems relacionats, entre d’altres, amb:

  • El nivell de qualificacions o coneixements.
  • L’experiència laboral, incloent-hi experiència informal, comunitària, voluntària o adquirida en l’àmbit familiar.
  • El coneixement i la comprensió de les funcions pròpies del lloc, així com la predisposició i actitud per dur-les a terme de manera adequada.

La puntuació màxima d’aquesta fase serà de 10 punts. 

Observacions (particularitats de la gestió):

Oferta de treball vinculada al Programa Treball i Formació, per a la realització de les actuacions de la Línia ACOL del Programa Treball i Formació (SOC – TRFO ACOL) (ref. BDNS 792655) convocatòria: SOC – TRFO ACOL anticipada 2025 , núm. expedient: SOC081/24/000077.

Instruccions per presentar la sol·licitud:

Per poder ser partícip al procés de selecció s’ha de presentar la següent documentació, ja sigui de forma presencial al Registre General de l’Ajuntament d’Amposta – OAC (Oficina Atenció al Ciutadà) de les 9:00-14:00h, o de forma telemàtica segons preveu l’article 16 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques:

  • Sol·licitud per a la participació en processos de selecció de l’Ajuntament d’Amposta (formulari PDF, INS131).
  • Autorització d’obtenció de dades d’altres administracions (formulari PDF, INS125) (IMPORTANT: en cas de no autoritzar la consulta de dades a l’Administració de Justícia, la persona sol·licitant haurà de presentar els antecedents penals d’Espanya actualitzats).
  • Declaració responsable (formulari PDF, INS184).
  • Passaport en vigor o cèdula d’inscripció. Excepcionalment s’admet la presentació del passaport caducat a les persones ciutadanes veneçolanes (Instrucció de 13 de gener del 2025).
  • Si escau, NIE caducat o document acreditatiu del desistiment del NIE (renúncia voluntària a la sol·licitud d’autorització de residència o d’estada iniciada a Espanya), presentat abans del fi del termini de presentació de sol·licituds.
  • Certificat o volant d’empadronament històric de tots els municipis on hagi residit com a mínim en els darrers 2 anys.
  • Certificat d’antecedents penals dels països en què la persona hagi residit abans de residir a Espanya en els darrers cinc anys, amb data d’expedició no superior a sis mesos abans de la presentació. Aquest document haurà d’estar degudament apostillat al país d’origen i traduït al castellà per traductor jurat. IMPORTANT: El certificat/s l’hauran de presentar aquelles persones que superin el procés selectiu. El fet de no aportar-lo en el temps requerit per l’Administració serà motiu d’exclusió i totes les seves actuacions quedaran sense efecte.
  • Documents acreditatius dels criteris de vulnerabilitat (informes de serveis socials, certificat de primera acollida o altres formacions, entre altres.)
  • Currículum

Ajuntament d´Amposta · Pl. de l´Ajuntament, 3-4 · 43870 Amposta | Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies | RSS de l’AjuntamentRSS de l’Ajuntament




Edifici Lo Sindicat (Ajuntament d´Amposta) · Av. de la Ràpita, 43 · 43870 Amposta | Tel. 977 70 40 27
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies






Fab Lab TE (Ajuntament d´Amposta) · Av. de la Ràpita, 43 (edifici Lo Sindicat) · 43870 Amposta | Tel. 977 70 94 50 | fablabte@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies






Biblioteca Comarcal Sebastià Juan Arbó (Ajuntament d´Amposta)
Adreça provisional: Av. de Sant Jaume 42-52 (Oficina de Turisme - Espai Km 0) · 43870 Amposta | Tel. 977 70 48 21 | bcsja@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies