Inici Serveis i tràmits
Podeu accedir al catàleg dels serveis que s'ofereixen i als tràmits i gestions que podeu realitzar amb l'Ajuntament d'Amposta.
Tràmits relacionats amb el padró municipal com ara: altes, baixes, certificats, volants, etc.
A qui es dirigeix?
Tots els ciutadans
Horari:
De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00
Preu:
Certificats segons Ordenança - Ordenança 07 Fiscal - Taxa per l’expedició de documents administratius Resta gratuït
Correu electrònic:
estadistica@amposta.cat
Telèfon:
977 70 00 57
Més informació:
https://www.amposta.cat/ca/registre/preguntes-frequents-sobre-padro-habitants
Tràmits:
http://www.amposta.cat/ca/registre/renovacion-la-inscripcion-padronal-para-extranjeros-no-comunitarios-sin-autorizacion-residencia
http://www.amposta.cat/ca/registre/sol-licitud-alta-al-padro-municipal-habitants
http://www.amposta.cat/ca/registre/sol-licitud-baixa-inscripcio-indeguda-padro-municipal-habitants
http://www.amposta.cat/ca/registre/sol-licitud-canvi-domicili-al-padro-habitants
http://www.amposta.cat/ca/registre/sol-licitud-certificat-empadronament
http://www.amposta.cat/ca/registre/sol-licitud-modificacio-dades-en-padro-municipal-habitants
http://www.amposta.cat/ca/registre/sol-licitud-volant-empadronament
Area responsable:
Estadística
Regidoria responsable:
Regidoria d'Hisenda, règim intern i personal
Forma de gestió:
Directa
Eficàcia:
Les demandes plantejades han de ser resoltes amb la resposta correcta i adequada a cada cas.
Fiabilitat:
Els sistemes d'informació, les bases de dades i els procediments utilitzats han de ser revisats i actualitzats de forma permanent, per assegurar que les respostes siguin correctes.
Rapidesa :
Els serveis sol·licitats han de ser resolts en el temps mínim possible.
Accessibilitat:
Els horaris d'atenció i la prestació dels serveis s'han d'adequar apropar a les necessitats de la ciutadania.
Professionalitat:
L'actuació del cos professional ha de ser eficaç i eficient, i ha de garantir el secret i la confidencialitat a que obliga el tractament de dades personals. S'han d'actualitzar, de forma permanent, els coneixements necessaris per fer la feina.
Tracte correcte:
Qui utilitzi els serveis d'atenció ha de rebre un tracte amable, atent i respectuós.
Simplificació dels tràmits:
Els tràmits municipals han de ser analitzats per cercar la màxima simplicitat i senzillesa en el moment de gestionar-los.
Objectivitat :
Qualsevol sol·licitud d'informació ha de ser contestada amb objectivitat.
Ajuntament d´Amposta · Pl. de l´Ajuntament, 3-4 · 43870 Amposta | Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies | RSS de l’Ajuntament
Edifici Lo Sindicat (Ajuntament d´Amposta) · Av. de la Ràpita, 43 · 43870 Amposta | Tel. 977 70 40 27
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies
Fab Lab TE (Ajuntament d´Amposta) · Av. de la Ràpita, 43 (edifici Lo Sindicat) · 43870 Amposta | Tel. 977 70 94 50 | fablabte@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies