Oferta de treball: Personal de neteja - TRFO Línia ACOL

publicat el 22/10/2025


Detalls de l’oferta pública de treball

Data de publicació:

22/10/2025

Nom de l’oferta de treball:

Personal de neteja – TRFO Línia ACOL

Categoria:

AgP. 8

Organisme que contracta:

Ajuntament d’Amposta mitjançant la subvenció atorgada per a la realització de les actuacions de la Línia ACOL del Programa Treball i Formació (SOC – TRFO ACOL) (ref. BDNS 792655), d’acord amb la resolució EMT/3780/2024, de 16 d’octubre, per la qual s’obre la convocatòria anticipada 2025. Núm. expedient: SOC081/24/000077.

Departament:

Àrea de Polítiques d’Ocupació i Empresa

Llocs de treball oferts:

3

Terminis:

  • Presentació de les sol·licituds: Del 23/10/2025 al 03/11/2025.
  • Període d’al·legacions: cinc dies hàbils a comptar a partir de l’endemà de la publicació del llistat provisional d’admesos i exclosos.

Funcions del lloc de treball:

  • Garantir la neteja i desinfecció de les dependències i equipaments municipals, així com dels espais públics de la ciutat d’Amposta.
  • Realitzar tasques generals de neteja, incloent escombrar, utilitzar màquina de neteja de carrers, fregar i netejar vidres.
  • Recollir i gestionar residus urbans.
  • Dur a terme neteges específiques després de petites obres de manteniment (obra, pintura, etc.).
  • Netejar paviments, parets i qualsevol element que embruti la via pública.
  • Netejar edificis i espais culturals amb ús no continuat, que no disposin de servei de neteja periòdic. 

Requisits imprescindibles:

Poden participar en aquest procés selectiu les persones que, amb anterioritat a la finalització del termini de presentació de sol·licituds, compleixen els següents requisits:

  • Haver complert 16 anys d’edat.
  • Estar en situació administrativa irregular a Espanya i no ser nacional d’un Estat membre de la Unió Europea, de l’Espai Econòmic Europeu ni de Suïssa.
  • No ser sol·licitant de Protecció Internacional (PI), excepte en el cas d’haver rebut una resolució de denegació o d’haver presentat un escrit de desistiment del recurs, sempre que aquests actes s’hagin produït abans del 19 de març de 2025 (inclòs).
  • Acreditar una permanència continuada a Espanya durant un mínim de 2 anys. Es permet una absència màxima de 90 dies si és donés el cas.
  • No tenir antecedents penals ni policials a Espanya ni al país de residència dels últims 5 anys.
  • No haver cursat aquesta formació anteriorment:
    • ADGD151PO - Habilitats socials de comunicació i resolució de conflictes al centre de treball.
    • FCOM01 - FCO - Manipulador d’aliments.

Requisits valorables:

  • Experiència laboral i/o formació relacionada amb el lloc de treball.
  • Disponibilitat horària de dilluns a diumenge, segons les necessitats del servei; amb els descansos pertinents.
  • Comprensió oral i escrita del castellà i del català.
  • Participació en activitats de voluntariat o en entitats/associacions socials que afavoreixin la inserció sociolaboral.
  • Estar empadronat o empadronada al municipi d’Amposta des de fa almenys cinc anys, i trobar-se en situació d’irregularitat administrativa o haver tramitat l’arrelament per formació sense haver-lo pogut renovar, sempre que no es disposi d’antecedents penals i es compti amb el passaport en vigor, d’acord amb els criteris establerts en el projecte ocupacional presentat i aprovat en el marc d’aquesta convocatòria.

Tipus de contracte:

Contracte de durada determinada per una millora de l’ocupabilitat

Durada del contracte:

12 mesos

Jornada:

Completa (35 hores/setmanals)

Horari:

A definir, segons les necessitats del departament; amb els descansos pertinents.

Retribució mensual bruta aproximada:

Segons el mòdul retributiu de l’entitat

Lloc de treball:

Dependències municipals

Data prevista d’incorporació:

Abans del 31 de març del 2026

Descripció del procés de selecció:

El procés de selecció constarà de dues fases:

1. Valoració dels criteris de selecció

D’acord amb el requisit d’especial vulnerabilitat establert a la base 6.1 de l’annex 1 de l’Ordre EMT/89/2024, de 24 d’abril, es realitzarà una valoració de les persones candidates amb l’objectiu de prioritzar aquelles que es trobin en situacions de major vulnerabilitat social i laboral.

Aquesta valoració no tindrà caràcter excloent, i la puntuació obtinguda s’incorporarà a la puntuació global del procés de selecció.

La puntuació màxima d’aquesta fase serà de 40 punts, distribuïts de la manera següent:


Criteri de vulnerabilitat

Puntuació

Persones que acreditin 5 o més anys de permanència.

6 punts

Persones que acreditin entre 3 i 5 anys de permanència.

3 punts

Persones amb familiars econòmicament a càrrec que convisquin en el mateix domicili, especialment en situació de diversitat funcional i/o monoparentalitat

5 punts

Persones en situació de sensellarisme (sense-sostre, infrahabitatge, habitatge d’emergència o temporal)

3 punts

Dones en situació de violència masclista; persones víctimes de tràfic d’éssers humans, explotació sexual o treball sexual

3 punts

Persones joves extutelades (menors de 30 anys) sense referents familiars a Catalunya

3 punts

Persones amb necessitats de protecció internacional amb sol·licitud denegada

3 punts

Persones amb diversitat funcional de caràcter físic i/o cognitiu

3 punts

Persones de 45 anys o més, o de 25 anys o menys

3 punts

Persones en situació de discriminació per condició sexual o identitat de gènere

3 punts

Persones que disposin del certificat de primera acollida, emès per la Direcció General de Migracions, Refugi i Antiracisme, o que acreditin haver realitzat formacions a Espanya (tant d’àmbit formal com informal) que incloguin continguts equivalents (coneixement de la llengua, del marc jurídic i laboral, i de la societat catalana i espanyola).

5 punts

 La puntuació s’atorgarà segons la documentació acreditativa presentada i podrà acumular diversos criteris fins al màxim total de 40 punts.

 2. Entrevista personal
Les persones candidates seran convocades a una entrevista personal, que serà valorada mitjançant un sistema de puntuació establert, amb criteris i barems relacionats, entre d’altres, amb:

  • El nivell de qualificacions o coneixements.
  • L’experiència laboral, incloent-hi experiència informal, comunitària, voluntària o adquirida en l’àmbit familiar.
  • El coneixement i la comprensió de les funcions pròpies del lloc, així com la predisposició i actitud per dur-les a terme de manera adequada.

La puntuació màxima d’aquesta fase serà de 10 punts. 

Observacions (particularitats de la gestió):

Oferta de treball vinculada al Programa Treball i Formació, per a la realització de les actuacions de la Línia ACOL del Programa Treball i Formació (SOC – TRFO ACOL) (ref. BDNS 792655) convocatòria: SOC – TRFO ACOL anticipada 2025 , núm. expedient: SOC081/24/000077.

Instruccions per presentar la sol·licitud:

Per poder ser partícip al procés de selecció s’ha de presentar la següent documentació, ja sigui de forma presencial al Registre General de l’Ajuntament d’Amposta – OAC (Oficina Atenció al Ciutadà) de les 9:00-14:00h, o de forma telemàtica segons preveu l’article 16 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques:

  • Sol·licitud per a la participació en processos de selecció de l’Ajuntament d’Amposta (formulari PDF, INS131).
  • Autorització d’obtenció de dades d’altres administracions (formulari PDF, INS125) (IMPORTANT: en cas de no autoritzar la consulta de dades a l’Administració de Justícia, la persona sol·licitant haurà de presentar els antecedents penals d’Espanya actualitzats).
  • Declaració responsable (formulari PDF, INS184).
  • Passaport en vigor o cèdula d’inscripció. Excepcionalment s’admet la presentació del passaport caducat a les persones ciutadanes veneçolanes (Instrucció de 13 de gener del 2025).
  • Si escau, NIE caducat o document acreditatiu del desistiment del NIE (renúncia voluntària a la sol·licitud d’autorització de residència o d’estada iniciada a Espanya), presentat abans del fi del termini de presentació de sol·licituds.
  • Certificat o volant d’empadronament històric de tots els municipis on hagi residit com a mínim en els darrers 2 anys.
  • Certificat d’antecedents penals dels països en què la persona hagi residit abans de residir a Espanya en els darrers cinc anys, amb data d’expedició no superior a sis mesos abans de la presentació. Aquest document haurà d’estar degudament apostillat al país d’origen i traduït al castellà per traductor jurat. IMPORTANT: El certificat/s l’hauran de presentar aquelles persones que superin el procés selectiu. El fet de no aportar-lo en el temps requerit per l’Administració serà motiu d’exclusió i totes les seves actuacions quedaran sense efecte.
  • Documents acreditatius dels criteris de vulnerabilitat (informes de serveis socials, certificat de primera acollida o altres formacions, entre altres.)
  • Currículum
Actualitzat el 10/11/2025

Llistat provisional d’admesos/es i exclosos/es

Segons el Decret d’Alcalde núm. 2025004325, es desprèn la informació següent:

Admesos/es

DNI/NIE/Passaport Observacions
3182

Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu

1969

Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu

4494

Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu

5306

Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu

3303

Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu

3068

Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu

1615

Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu

7452

Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu

4718

Presenta tota la documentació imprescindible per formar part del procés selectiu

Exclosos/es

DNI/NIE/Passaport Motiu d’exclusió

7242C

7-Exclòs/a per no complir el requisit imprescindible de la convocatòria: estar en situació administrativa irregular a Espanya i no ser nacional d’un Estat membre de la Unió Europea, de l’Espai Econòmic Europeu ni de Suïssa, d’acord amb el que estableix el programa ACOL.

4252

8-Exclòs/a per tenir antecedents penals o policials.

1897T

7-Exclòs/a per no complir el requisit imprescindible de la convocatòria: estar en situació administrativa irregular a Espanya i no ser nacional d’un Estat membre de la Unió Europea, de l’Espai Econòmic Europeu ni de Suïssa, d’acord amb el que estableix el programa ACOL.

2645

8-Exclòs/a per tenir antecedents penals o policials.

5267

8-Exclòs/a per tenir antecedents penals o policials.

9073

9-Exclòs/a per no aportar el certificat o volant d’empadronament històric necessari per acreditar els darrers dos anys de residència continuada a Espanya, amb un màxim d’absència de 90 dies en aquest període.

9746

8-Exclòs/a per tenir antecedents penals o policials.

1436

8-Exclòs/a per tenir antecedents penals o policials.

9-Exclòs/a per no aportar el certificat o volant d’empadronament històric necessari per acreditar els darrers dos anys de residència continuada a Espanya, amb un màxim d’absència de 90 dies en aquest període.

0279

8-Exclòs/a per tenir antecedents penals o policials.

9-Exclòs/a per no aportar el certificat o volant d’empadronament històric necessari per acreditar els darrers dos anys de residència continuada a Espanya, amb un màxim d’absència de 90 dies en aquest període.

Llegenda motiu d’exclusió:

  1. Exclòs/a per no aportar la sol·licitud per a la participació en el procés de selecció.

  2. Exclòs/a per no aportar fotocòpia del passaport en vigor.

  3. Exclòs/a per no aportar el document acreditatiu del NIE caducat o la renúncia corresponent, si escau.

  4. Exclòs/a per no aportar la declaració responsable degudament signada.

  5. Exclòs/a per no aportar l’autorització de consulta de dades a altres administracions o, si escau, el certificat d’antecedents penals a Espanya.

  6. Exclòs/a per no aportar el currículum.

  7. Exclòs/a per no complir el requisit imprescindible de la convocatòria: estar en situació administrativa irregular a Espanya i no ser nacional d’un Estat membre de la Unió Europea, de l’Espai Econòmic Europeu ni de Suïssa, d’acord amb el que estableix el programa ACOL.

  8. Exclòs/a per tenir antecedents penals o policials.

  9. Exclòs/a per no aportar el certificat o volant d’empadronament històric necessari per acreditar els darrers dos anys de residència continuada a Espanya, amb un màxim d’absència de 90 dies en aquest període.

  10. Exclòs/a per haver cursat amb anterioritat la formació ADGD151PO – Habilitats socials de comunicació i resolució de conflictes al centre de treball.

  11. Exclòs/a per haver cursat amb anterioritat la formació FCOM01 – FCO – Manipulador d’aliments.

  12. Sol·licitud de participació presentada fora de termini.

Període d’al·legacions

Del 11/11/2025 al 17/11/2025 (ambdós inclosos).

Important: Si no es presenta cap al·legació, el present llistat es considerarà definitiu.

Convocatòria de les proves

Dia:

21/11/2025

Hora:

A determinar

Lloc:

Edifici "Lo Sindicat"

Av. de la Ràpita nº 43, planta 1

43870 – Amposta

Tribunal qualificador

President/a:
  • Titular: Isabel Villalbí Forcadell, Cap de l’Àrea de Polítiques Actives d’Ocupació de l’Ajuntament d’Amposta
  • Suplent: Núria Panisello Moreno, Àrea de Polítiques Actives d’Ocupació de l’Ajuntament d’Amposta
Vocal 1 Secretaria:
  • Titular: Verònica Arasa Gallego, Secretària accidental de l’Ajuntament d’Amposta
  • Suplent: Anna de Ramon Senar, Àrea de Polítiques Actives d’Ocupació de l’Ajuntament d’Amposta

Vocal 2:

  • Titular: Geanina Ungureanu Iliescu, Tècnica d’Acollida de l’Ajuntament d’Amposta
  • Suplent: Helena Drago Rosa, Àrea de Polítiques Actives d’Ocupació de l’Ajuntament d’Amposta

El present tribunal comptarà amb l’assistència de la tècnica Sonia Agramunt Tabarki, com assessora externa, que tindrà veu però no vot.

Es fa constar que la publicació d’aquesta resolució substitueix la notificació individual als interessats, d’acord amb l’art. 45 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Contra les resolucions definitives i els actes de tràmit del Tribunal, per tractar-se d’òrgans dependents de l’Alcaldia - Presidència, si aquests últims decideixen directament o indirectament el fons de l’assumpte, determinen la impossibilitat de continuar el procés selectiu, o produeixen indefensió o perjudici irreparable a drets i interessos legítims, els interessats podran interposar en el termini d’un mes a comptar a partir de l’endemà de la seva publicació o notificació, recurs d’alçada davant de l’alcaldia. El termini màxim per dictar i notificar la resolució serà de tres mesos. Transcorregut aquest termini sense haver recaigut resolució es podrà entendre desestimat d’acord amb els arts. 121, 122 i 24.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Agraïm a tots els/les candidats/es la seva participació en el procés de selecció.

Ajuntament d´Amposta · Pl. de l´Ajuntament, 3-4 · 43870 Amposta | Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies | RSS de l’AjuntamentRSS de l’Ajuntament




Edifici Lo Sindicat (Ajuntament d´Amposta) · Av. de la Ràpita, 43 · 43870 Amposta | Tel. 977 70 40 27
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies






Fab Lab TE (Ajuntament d´Amposta) · Av. de la Ràpita, 43 (edifici Lo Sindicat) · 43870 Amposta | Tel. 977 70 94 50 | fablabte@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies






Biblioteca Comarcal Sebastià Juan Arbó (Ajuntament d´Amposta)
Adreça provisional: Av. de Sant Jaume 42-52 (Oficina de Turisme - Espai Km 0) · 43870 Amposta | Tel. 977 70 48 21 | bcsja@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies