• Webs Municipals  

Inici Serveis i tràmits Minibús: Clausules d’ús, tràmits i sol·licitud

Minibús: Clausules d’ús, tràmits i sol·licitud

publicat el 25/09/2007

Clàusules d’ús

Atès que l’Ajuntament d’Amposta mitjançant acord adoptat en sessió de la Junta de Govern Local de 15 de novembre de 2006, disposa d’un vehicle sense conductor que pot ser objecte d’utilització per entitats del municipi. 
Atenent la necessitat de procedir a regular les condicions de l’ús del vehicle esmentat, i a la vista de la proposta formulada per l’Àrea de Polítiques Actives d’Ocupació data 20 de maig de 2011, per unanimitat acorda la revisió de les clàusules:

Destinataris del servei.

Podran efectuar la sol·licitud per disposar d’aquest recurs les entitats socials, culturals, educatives, juvenils, veïnals, esportives i altres institucions d’Amposta que requereixen un transport de persones no superior a 9 i que disposin de conductor.

Condicions per a la sol·licitud

  • La sol·licitud s’ha de realitzar a l’Ajuntament d’Amposta en un període d’antelació no inferior a 15 dies de la data en què es realitzi l’activitat.
  • La sol·licitud a emplenar es facilitarà a la mateixa Secretaria de l’Ajuntament d’Amposta i a les pàgines web de l’Ajuntament d’Amposta: www.amposta.cat

Criteris per a l’autorització de l’ús del minibús

  • Complir les condicions per a la sol·licitud.
  • Destinar-se a activitats de fins socials i culturals no lucratives i institucions.
  • En cas de coincidir una o diverses sol·licituds d’ús del vehicle per al mateix dia s’atorgarà a l’entitat que primer hagi presentat la instància al registre de Secretària de l’Ajuntament d’Amposta.
  • L’autorització s’atorgarà per acord de la Junta de Govern Local de l’Ajuntament
    d’Amposta subjecta al compliment de les obligacions del beneficiari.

Obligacions del beneficiari

  • El conductor queda a càrrec de l’entitat sol·licitant.
  • El carburant també queda a càrrec de l’entitat sol·licitant, advertint que el responsable de la sol·licitud que haurà de deixar el dipòsit del minibús ple de combustible que marqui el panel de control en retornar la clau.
  • El vehicle s’ha de retornar en perfecte estat quedant sota la responsabilitat de l’entitat la reparació dels possibles desperfectes i les claus es lliuraran, en finalitzar l’activitat autoritzada a les dependències de l’Àrea de Polítiques Actives d’Ocupació de l’Ajuntament d’Amposta.
  • L’associació es farà càrrec de la franquícia de l’assegurança concertada per l’Ajuntament d’Amposta en cas d’accident per culpa del conductor.
  • Les sancions de trànsit les pagarà íntegrament el conductor del minibús que hagi estat sancionat en el moment de la denúncia.

Procediment de tramitació de la sol·licitud del minibús

Per poder realitzar la tramitació d’aquesta sol·licitud els passos a seguir són els següents:

  • Emplenar l’imprès de sol·licitud, el qual estarà a disposició del públic a la pàgina web www.amposta.cat
  • Dita sol·licitud s’ha de presentar al registre de l’Ajuntament d’Amposta.
  • La resolució favorable o desfavorable de les sol·licituds li correspon a la Junta de Govern la qual es reuneix tots els dilluns.
  • La resolució de la mateixa es comunicarà a la regidoria d’Empresa i Promoció Econòmica. 

Nota: Les sol·licituds s’han de registrar 15 dies abans de la data d’ús previst del minibús.

Full de la sol·licitud

Ajuntament d´Amposta - Pl. de l´Ajuntament, 3-4 - 43870 Amposta - Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

RSS de lRSS de l'Ajuntament