Tràmits i gestions | Ajuntament d'Amposta
  • Webs Municipals  

Inici Serveis i tràmits

Serveis i tràmits

Podeu accedir al catàleg dels serveis que s'ofereixen i als tràmits i gestions que podeu realitzar amb l'Ajuntament d'Amposta.

Catàleg de serveis Tràmits i gestions

Gestió de terra per arrendar. Banc de Terres.

Descripció

El Banc de Terres té com a finalitat afavorir l’oferta i demanda de terres de conreu i fomentar el contacte entre els propietaris/es que ofereixen terrenys i els pagesos/es que volen llogar les terres per cultivar-les. L’Ajuntament exerceix d’intermediari, sens perjudici d’altres iniciatives privades i públiques d’intermediació existents.

Informació del servei

A qui es dirigeix?

A la ciutadania

Horari:

Demana cita prèvia

Preu:

Correu electrònic:

marasa@amposta.cat

Telèfon:

977 70 01 20

Adreça:

Plaça de l'Ajuntament, 6 (edifici administratiu, enfront de l'Ajuntament)

Equipament:

Serveis Administratius



Més informació:

https://www.amposta.cat/ca/n3/ajuntament/regidories/serveis-municipals-pagesia-medi-natural

Tràmits:

https://www.amposta.cat/pagina.asp?i=ca&amigable=sol-licitud-oferiment-terra-per-arrendar
https://www.amposta.cat/pagina.asp?i=ca&amigable=sol-licitud-baixa-al-banc-terres
https://www.amposta.cat/pagina.asp?i=ca&amigable=sol-licitud-demanda-terra-per-arrendar
https://www.amposta.cat/pagina.asp?i=ca&amigable=sol-licitud-modificacio-dades-al-banc-terres
https://www.amposta.cat/pagina.asp?i=ca&amigable=sol-licitud-renovacio-la-inscripcio-al-banc-terres

Característiques del servei

Area responsable:

Serveis al territori

Regidoria responsable:

Regidoria d'Obres, Urbanisme i Activitats

Forma de gestió:

Directa

Compromisos davant la ciutadania

Eficàcia:

Les demandes plantejades han de ser resoltes amb la resposta correcta i adequada a cada cas.

Fiabilitat:

Els sistemes d'informació, les bases de dades i els procediments utilitzats han de ser revisats i actualitzats de forma permanent, per assegurar que les respostes siguin correctes.

Rapidesa :

Els serveis sol·licitats han de ser resolts en el temps mínim possible.

Accessibilitat:

Els horaris d'atenció i la prestació dels serveis s'han d'adequar apropar a les necessitats de la ciutadania.

Professionalitat:

L'actuació del cos professional ha de ser eficaç i eficient, i ha de garantir el secret i la confidencialitat a que obliga el tractament de dades personals. S'han d'actualitzar, de forma permanent, els coneixements necessaris per fer la feina.

Tracte correcte:

Qui utilitzi els serveis d'atenció ha de rebre un tracte amable, atent i respectuós.

Simplificació dels tràmits:

Els tràmits municipals han de ser analitzats per cercar la màxima simplicitat i senzillesa en el moment de gestionar-los.

Objectivitat :

Qualsevol sol·licitud d'informació ha de ser contestada amb objectivitat.

Notificacions electròniques

Pot accedir al servei e-NOTUM per consultar les seves notificacions electròniques.

Notificacios electròniques e-NOTUM


Ajuntament d´Amposta - Pl. de l´Ajuntament, 3-4 - 43870 Amposta - Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

RSS de lRSS de l'Ajuntament