Tràmits i gestions | Ajuntament d'Amposta
  • Webs Municipals  

Inici Serveis i tràmits

Serveis i tràmits

Podeu accedir al catàleg dels serveis que s'ofereixen i als tràmits i gestions que podeu realitzar amb l'Ajuntament d'Amposta.

Catàleg de serveis Tràmits i gestions

Oficina d'atenció ciutadana d'àmbit de serveis municipals

Descripció

Atenció, informació i assistència Suggeriments, queixes i propostes Derivació a altres oficines d’atenció ciutadana (urbanisme, obres i serveis, policies, etc.)

Informació del servei

A qui es dirigeix?

A la ciutadania

Horari:

De dilluns a divendres de 9 a 14h

Preu:

Gratuït

Correu electrònic:

smu@amposta.cat

Telèfon:

977702712

Adreça:

C/ Zurich, 8-10 P.I. Tosses

Equipament:

Serveis municipals



Tràmits:

https://tramits.seu.cat/absis/EAD/webspublicacion/eMiservicio/catala/VisorITs/C2FFC14F6BA849C28517F9729353E7D8.asp?codent=128&FIL_WTXIDTRAM=3CCE34B90A8144118B3ABE0C37EDC3D5&INF_WTXNOMTAB=F00000005&INF_WTXCHKTEL=S&INF_WTXIDSERT=F00000005&INF_WTXNOMTRA=Que

Característiques del servei

Area responsable:

Serveis al territori

Regidoria responsable:

Regidoria d'Obres, Urbanisme i Activitats

Forma de gestió:

Directa

Compromisos davant la ciutadania

Eficàcia:

Les demandes plantejades han de ser resoltes amb la resposta correcta i adequada a cada cas.

Fiabilitat:

Els sistemes d'informació, les bases de dades i els procediments utilitzats han de ser revisats i actualitzats de forma permanent, per assegurar que les respostes siguin correctes.

Rapidesa :

Els serveis sol·licitats han de ser resolts en el temps mínim possible.

Accessibilitat:

Els horaris d'atenció i la prestació dels serveis s'han d'adequar apropar a les necessitats de la ciutadania.

Professionalitat:

L'actuació del cos professional ha de ser eficaç i eficient, i ha de garantir el secret i la confidencialitat a que obliga el tractament de dades personals. S'han d'actualitzar, de forma permanent, els coneixements necessaris per fer la feina.

Tracte correcte:

Qui utilitzi els serveis d'atenció ha de rebre un tracte amable, atent i respectuós.

Simplificació dels tràmits:

Els tràmits municipals han de ser analitzats per cercar la màxima simplicitat i senzillesa en el moment de gestionar-los.

Objectivitat :

Qualsevol sol·licitud d'informació ha de ser contestada amb objectivitat.

Notificacions electròniques

Pot accedir al servei e-NOTUM per consultar les seves notificacions electròniques.

Notificacios electròniques e-NOTUM


Ajuntament d´Amposta - Pl. de l´Ajuntament, 3-4 - 43870 Amposta - Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

RSS de lRSS de l'Ajuntament