Regidoria responsable:
Regidoria de Joventut i Participació Ciutadana
Forma de gestió:
Directa
Compromisos davant la ciutadania
Eficàcia:
Les demandes plantejades han de ser resoltes amb la resposta correcta i adequada a cada cas.
Fiabilitat:
Els sistemes d'informació, les bases de dades i els procediments utilitzats han de ser revisats i actualitzats de forma permanent, per assegurar que les respostes siguin correctes.
Rapidesa:
Els serveis sol·licitats han de ser resolts en el temps mínim possible.
Accessibilitat:
Els horaris d'atenció i la prestació dels serveis s'han d'adequar apropar a les necessitats de la ciutadania.
Professionalitat:
L'actuació del cos professional ha de ser eficaç i eficient, i ha de garantir el secret i la confidencialitat a que obliga el tractament de dades personals. S'han d'actualitzar, de forma permanent, els coneixements necessaris per fer la feina.
Tracte correcte:
Qui utilitzi els serveis d'atenció ha de rebre un tracte amable, atent i respectuós.
Simplificació dels tràmits:
Els tràmits municipals han de ser analitzats per cercar la màxima simplicitat i senzillesa en el moment de gestionar-los.
Objectivitat:
Qualsevol sol·licitud d'informació ha de ser contestada amb objectivitat.