Tràmits i gestions | Ajuntament d'Amposta
  • Webs Municipals  

Inici Serveis i tràmits

Serveis i tràmits

Podeu accedir al catàleg dels serveis que s'ofereixen i als tràmits i gestions que podeu realitzar amb l'Ajuntament d'Amposta.

Catàleg de serveis Tràmits i gestions

Atenció als contribuents

Descripció

Aquest servei dóna informació als contribuents, es registren els seusescrits, emet documents de pagament i es fan tràmits referents a laHisenda municipal. Exemple del servei que fem: Situació personal sobre tributs municipals. Informem sobre la quota tributària dels tributs Llicència d'obres. Obertura d'Establiments Plusvàlua Ocupació via pública bars Possibilitat de percebre subvencions.    Recollim els fulls d'autorització de transferència bancària Domiciliacions bancàries Us lliurem el tríptic per al pagament de tributs en període voluntari Càlcul estimatiu de la plusvàlua Prorrateig del rebut de l'impost de circulació Canvi del vostre domicili a efectes de notifi cacions

Informació del servei

A qui es dirigeix?

A la ciutadania que tramita amb la Hisenda municipal

Horari:

De dilluns a divendres de 9 a 14 hores.

Preu:

0 euros

Correu electrònic:

ogt@amposta.cat

Telèfon:

977 70 01 20

Adreça:

Plaça de l'Ajuntament, 6 (edifici administratiu, enfront de l'Ajuntament)

Equipament:

Serveis Administratius



Més informació:

https://www.amposta.cat/ca/registre/oficina-gestio-tributaria

Característiques del servei

Area responsable:

Hisenda, Règim Intern i Personal

Regidoria responsable:

Regidoria d'Hisenda, Règim Intern i Personal

Forma de gestió:

Directa

Compromisos davant la ciutadania

Eficàcia:

Les demandes plantejades han de ser resoltes amb la resposta correcta i adequada a cada cas.

Fiabilitat:

Els sistemes d'informació, les bases de dades i els procediments utilitzats han de ser revisats i actualitzats de forma permanent, per assegurar que les respostes siguin correctes.

Rapidesa :

Els serveis sol·licitats han de ser resolts en el temps mínim possible.

Accessibilitat:

Els horaris d'atenció i la prestació dels serveis s'han d'adequar apropar a les necessitats de la ciutadania.

Professionalitat:

L'actuació del cos professional ha de ser eficaç i eficient, i ha de garantir el secret i la confidencialitat a que obliga el tractament de dades personals. S'han d'actualitzar, de forma permanent, els coneixements necessaris per fer la feina.

Tracte correcte:

Qui utilitzi els serveis d'atenció ha de rebre un tracte amable, atent i respectuós.

Simplificació dels tràmits:

Els tràmits municipals han de ser analitzats per cercar la màxima simplicitat i senzillesa en el moment de gestionar-los.

Objectivitat :

Qualsevol sol·licitud d'informació ha de ser contestada amb objectivitat.

Notificacions electròniques

Pot accedir al servei e-NOTUM per consultar les seves notificacions electròniques.

Notificacios electròniques e-NOTUM


Ajuntament d´Amposta - Pl. de l´Ajuntament, 3-4 - 43870 Amposta - Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

RSS de lRSS de l'Ajuntament