Catàleg de serveis | Ajuntament d'Amposta

Inici Serveis i tràmits

Catàleg de serveis

Podeu accedir al catàleg dels serveis que s'ofereixen i als tràmits i gestions que podeu realitzar amb l'Ajuntament d'Amposta.

Catàleg de serveis Tràmits i gestions

Inici Catàleg de serveis Atenció als contribuents

Atenció als contribuents

Descripció

Aquest servei dóna informació als contribuents, es registren els seusescrits, emet documents de pagament i es fan tràmits referents a laHisenda municipal. Exemple del servei que fem: Situació personal sobre tributs municipals. Informem sobre la quota tributària dels tributs Llicència d'obres. Obertura d'Establiments Plusvàlua Ocupació via pública bars Possibilitat de percebre subvencions.    Recollim els fulls d'autorització de transferència bancària Domiciliacions bancàries Us lliurem el tríptic per al pagament de tributs en període voluntari Càlcul estimatiu de la plusvàlua Prorrateig del rebut de l'impost de circulació Canvi del vostre domicili a efectes de notifi cacions

Informació del servei

  • A qui es dirigeix? A la ciutadania que tramita amb la Hisenda municipal
  • Horari: De dilluns a divendres de 9 a 14 hores.
  • Preu: 0 euros
  • Correu electrònic: ogt@amposta.cat
  • Telèfon: 977 70 01 20
  • Adreça: Plaça de l'Ajuntament, 6 (edifici administratiu, enfront de l'Ajuntament)

Més informació:

Característiques del servei

  • Area responsable: Hisenda, Règim Intern i Personal
  • Regidoria responsable: Regidoria d'Hisenda, Règim Intern i Personal
  • Forma de gestió: Directa

Compromisos davant la ciutadania

  • Eficàcia: Les demandes plantejades han de ser resoltes amb la resposta correcta i adequada a cada cas.
  • Fiabilitat: Els sistemes d'informació, les bases de dades i els procediments utilitzats han de ser revisats i actualitzats de forma permanent, per assegurar que les respostes siguin correctes.
  • Rapidesa: Els serveis sol·licitats han de ser resolts en el temps mínim possible.
  • Accessibilitat: Els horaris d'atenció i la prestació dels serveis s'han d'adequar apropar a les necessitats de la ciutadania.
  • Professionalitat: L'actuació del cos professional ha de ser eficaç i eficient, i ha de garantir el secret i la confidencialitat a que obliga el tractament de dades personals. S'han d'actualitzar, de forma permanent, els coneixements necessaris per fer la feina.
  • Tracte correcte: Qui utilitzi els serveis d'atenció ha de rebre un tracte amable, atent i respectuós.
  • Simplificació dels tràmits: Els tràmits municipals han de ser analitzats per cercar la màxima simplicitat i senzillesa en el moment de gestionar-los.
  • Objectivitat: Qualsevol sol·licitud d'informació ha de ser contestada amb objectivitat.


Equipament: Serveis Administratius


Notificacions electròniques

Pot accedir al servei e-NOTUM per consultar les seves notificacions electròniques.

Notificacios electròniques e-NOTUM


Ajuntament d´Amposta · Pl. de l´Ajuntament, 3-4 · 43870 Amposta | Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies | RSS de l’AjuntamentRSS de l’Ajuntament




Edifici Lo Sindicat (Ajuntament d´Amposta) · Av. de la Ràpita, 43 · 43870 Amposta | Tel. 977 70 40 27
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies






Fab Lab TE (Ajuntament d´Amposta) · Av. de la Ràpita, 43 (edifici Lo Sindicat) · 43870 Amposta | Tel. 977 70 94 50 | fablabte@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies






Biblioteca Comarcal Sebastià Juan Arbó (Ajuntament d´Amposta)
Adreça provisional: Av. de Sant Jaume 42-52 (Oficina de Turisme - Espai Km 0) · 43870 Amposta | Tel. 977 70 48 21 | bcsja@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies