Catàleg de serveis | Ajuntament d'Amposta

Inici Serveis i tràmits

Serveis i tràmits

Podeu accedir al catàleg dels serveis que s'ofereixen i als tràmits i gestions que podeu realitzar amb l'Ajuntament d'Amposta.

Catàleg de serveis Tràmits i gestions

Ofideute

Descripció

És un servei gratuït d’informació i assessorament adreçat a les famílies amb dificultats per atendre el pagament dels préstecs o crèdits hipotecaris i que estan en risc de perdre el seu habitatge principal.Aquest servei és gestionat directament per l’Agència de l’Habitatge de Catalunya o mitjançant un conveni de col·laboració amb les administracions locals, juntament amb aquestes.

Informació del servei

  • A qui es dirigeix? Famílies amb dificultats per atendre el pagament dels préstecs o crèdits hipotecaris i que estan en risc de perdre el seu habitatge principal.
  • Horari: Dies laborables de 9 a 14h. Cal demanar hora a l’Àrea de Serveis Socials.  
  • Preu: Gratuït
  • Correu electrònic: ss@amposta.cat
  • Telèfon: 977 70 24 56
  • Adreça: C/ Sant Roc, 8-14

Més informació:

Característiques del servei

  • Area responsable: Serveis Socials
  • Regidoria responsable: Regidoria de Sanitat i Serveis Socials
  • Forma de gestió: Directa

Compromisos davant la ciutadania

  • Eficàcia: Les demandes plantejades han de ser resoltes amb la resposta correcta i adequada a cada cas.
  • Fiabilitat: Els sistemes d'informació, les bases de dades i els procediments utilitzats han de ser revisats i actualitzats de forma permanent, per assegurar que les respostes siguin correctes.
  • Rapidesa: Els serveis sol·licitats han de ser resolts en el temps mínim possible.
  • Accessibilitat: Els horaris d'atenció i la prestació dels serveis s'han d'adequar apropar a les necessitats de la ciutadania.
  • Professionalitat: L'actuació del cos professional ha de ser eficaç i eficient, i ha de garantir el secret i la confidencialitat a que obliga el tractament de dades personals. S'han d'actualitzar, de forma permanent, els coneixements necessaris per fer la feina.
  • Tracte correcte: Qui utilitzi els serveis d'atenció ha de rebre un tracte amable, atent i respectuós.
  • Simplificació dels tràmits: Els tràmits municipals han de ser analitzats per cercar la màxima simplicitat i senzillesa en el moment de gestionar-los.
  • Objectivitat: Qualsevol sol·licitud d'informació ha de ser contestada amb objectivitat.


Equipament: Serveis Socials Bàsics


Notificacions electròniques

Pot accedir al servei e-NOTUM per consultar les seves notificacions electròniques.

Notificacios electròniques e-NOTUM


Ajuntament d´Amposta · Pl. de l´Ajuntament, 3-4 · 43870 Amposta | Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies | RSS de l’AjuntamentRSS de l’Ajuntament




Edifici Lo Sindicat (Ajuntament d´Amposta) · Av. de la Ràpita, 43 · 43870 Amposta | Tel. 977 70 40 27
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies






Fab Lab TE (Ajuntament d´Amposta) · Av. de la Ràpita, 43 (edifici Lo Sindicat) · 43870 Amposta | Tel. 977 70 94 50 | fablabte@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies






Biblioteca Comarcal Sebastià Juan Arbó (Ajuntament d´Amposta)
Adreça provisional: Av. de Sant Jaume 42-52 (Oficina de Turisme - Espai Km 0) · 43870 Amposta | Tel. 977 70 48 21 | bcsja@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies