Tràmits i gestions | Ajuntament d'Amposta
  • Webs Municipals  

Inici Serveis i tràmits

Serveis i tràmits

Podeu accedir al catàleg dels serveis que s'ofereixen i als tràmits i gestions que podeu realitzar amb l'Ajuntament d'Amposta.

Catàleg de serveis Tràmits i gestions

Servei d'Atenció Integral per a persones LGBTI

Descripció

El Servei d’Atenció Integral (en endavant, SAI) amb la a finalitat d’atendre les persones que pateixin, hagin patit o estiguin en risc de patir discriminació o violència per raó de la seva orientació sexual, identitat de gènere o expressió de gènere. Aquest nou servei pretén poder donar respostes adequades, àgils, properes i coordinades a les necessitats d’aquestes persones.El SAI està habilitat per atendre la recepció de denúncies per possibles situacions de discriminació a les persones Lesbianes, Gais, Bisexuals, Transgèneres i Intersexuals (LGBTI). En el moment que s’interposa una denúncia per possible discriminació s’atendrà a la persona denunciant acollint-la i orientant-la en la interposició de la denúncia, així com informant-la de les vies i procediments existents.

Informació del servei

A qui es dirigeix?

Persones Lesbianes, Gais, Bisexuals, Transgèneres i Intersexuals (LGBTI) en possible situació de discriminació

Horari:

Dies laborables de 9 a 14h. Cal demanar hora a l’Àrea de Serveis Socials.  

Preu:

Gratuït

Correu electrònic:

ss@amposta.cat

Telèfon:

977 70 24 56

Adreça:

C/ Sant Roc, 8-14

Equipament:

Serveis Socials Bàsics



Més informació:

https://www.amposta.cat/pagina.asp?id=1553&i=ca

Característiques del servei

Area responsable:

Serveis Socials

Regidoria responsable:

Regidoria de Sanitat i Serveis Socials

Forma de gestió:

Directa

Compromisos davant la ciutadania

Eficàcia:

Les demandes plantejades han de ser resoltes amb la resposta correcta i adequada a cada cas.

Fiabilitat:

Els sistemes d'informació, les bases de dades i els procediments utilitzats han de ser revisats i actualitzats de forma permanent, per assegurar que les respostes siguin correctes.

Rapidesa :

Els serveis sol·licitats han de ser resolts en el temps mínim possible.

Accessibilitat:

Els horaris d'atenció i la prestació dels serveis s'han d'adequar apropar a les necessitats de la ciutadania.

Professionalitat:

L'actuació del cos professional ha de ser eficaç i eficient, i ha de garantir el secret i la confidencialitat a que obliga el tractament de dades personals. S'han d'actualitzar, de forma permanent, els coneixements necessaris per fer la feina.

Tracte correcte:

Qui utilitzi els serveis d'atenció ha de rebre un tracte amable, atent i respectuós.

Simplificació dels tràmits:

Els tràmits municipals han de ser analitzats per cercar la màxima simplicitat i senzillesa en el moment de gestionar-los.

Objectivitat :

Qualsevol sol·licitud d'informació ha de ser contestada amb objectivitat.

Notificacions electròniques

Pot accedir al servei e-NOTUM per consultar les seves notificacions electròniques.

Notificacios electròniques e-NOTUM


Ajuntament d´Amposta - Pl. de l´Ajuntament, 3-4 - 43870 Amposta - Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

RSS de lRSS de l'Ajuntament