Tràmits i gestions | Ajuntament d'Amposta
  • Webs Municipals  

Inici Serveis i tràmits

Serveis i tràmits

Podeu accedir al catàleg dels serveis que s'ofereixen i als tràmits i gestions que podeu realitzar amb l'Ajuntament d'Amposta.

Catàleg de serveis Tràmits i gestions

Servei de Mercat municipal

Descripció

Servei per comerciants i paradistes de mercat municipal. Mercat interior de dilluns a dissabte pels matins i mercat exterior setmanal els dimarts i dissabtes (verdura i fruites) al matí

Informació del servei

A qui es dirigeix?

Comerços sedentaris (interior) i Comerços ambulants (exterior)

Horari:

De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00  

Preu:

El que marca l'ordenança: -Interior -Exterior  

Correu electrònic:

comerc@amposta.cat

Telèfon:

977 70 23 06

Adreça:

Plaça de l'Ajuntament 6

Equipament:

Serveis Administratius



Més informació:

https://www.amposta.cat/pagina.asp?i=ca&amigable=el-mercat-municipal
https://ca.wikipedia.org/wiki/Mercat_Municipal_d%27Amposta
https://www.google.com/maps/@40.7123905,0.5783956,3a,75y,201.64h,75.46t/data=!3m7!1e1!3m5!1sAF1QipOLSTU80rrSl_r_K-GTevpr0pPjfrgjS2d8DMb4!2e10!3e11!7i10612!8i5306

Característiques del servei

Area responsable:

Mercat Municipal

Regidoria responsable:

Regidoria de Comerç i Mercat Municipal

Forma de gestió:

Directa

Compromisos davant la ciutadania

Eficàcia:

Les demandes plantejades han de ser resoltes amb la resposta correcta i adequada a cada cas.

Fiabilitat:

Els sistemes d'informació, les bases de dades i els procediments utilitzats han de ser revisats i actualitzats de forma permanent, per assegurar que les respostes siguin correctes.

Rapidesa :

Els serveis sol·licitats han de ser resolts en el temps mínim possible.

Accessibilitat:

Els horaris d'atenció i la prestació dels serveis s'han d'adequar apropar a les necessitats de la ciutadania.

Professionalitat:

L'actuació del cos professional ha de ser eficaç i eficient, i ha de garantir el secret i la confidencialitat a que obliga el tractament de dades personals. S'han d'actualitzar, de forma permanent, els coneixements necessaris per fer la feina.

Tracte correcte:

Qui utilitzi els serveis d'atenció ha de rebre un tracte amable, atent i respectuós.

Simplificació dels tràmits:

Els tràmits municipals han de ser analitzats per cercar la màxima simplicitat i senzillesa en el moment de gestionar-los.

Objectivitat :

Qualsevol sol·licitud d'informació ha de ser contestada amb objectivitat.

Notificacions electròniques

Pot accedir al servei e-NOTUM per consultar les seves notificacions electròniques.

Notificacios electròniques e-NOTUM


Ajuntament d´Amposta - Pl. de l´Ajuntament, 3-4 - 43870 Amposta - Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

RSS de lRSS de l'Ajuntament