Tràmits i gestions | Ajuntament d'Amposta
  • Webs Municipals  

Inici Serveis i tràmits

Serveis i tràmits

Podeu accedir al catàleg dels serveis que s'ofereixen i als tràmits i gestions que podeu realitzar amb l'Ajuntament d'Amposta.

Catàleg de serveis Tràmits i gestions

Teleassistència

Descripció

Aparell connectat les 24 hores a una central d’alarmes per avisar en cas d’emergència. Garanteix la seguretat i dóna tranquil•litat a les persones en situació de risc per causa de la seva edat o a la seva dependència. El servei ofereix: Atenció directa des de la central per a situacions d'emergència. Servei tècnic personalitzat: instal•lació, manteniment, assessorament tècnic, baixa i retirada dels aparells. Complements de seguretat: detectors de moviment o intrusisme, detectors de foc i fum, detectors de monòxid de carboni, unitat de vídeo.

Informació del servei

A qui es dirigeix?

Persones grans o amb discapacitat, que viuen soles tot el dia o part del dia, o viuen amb altres persones que també són grans o tenen discapacitat. Tenen prioritat les persones: Majors de 80 anys Sense família o sense relacions familiars Amb problemes de mobilitat Amb alguna malaltia greu

Horari:

Dies laborables de 9 a 14h. Cal demanar hora a l’Àrea de Serveis Socials.

Preu:

Servei de pagament

Correu electrònic:

ss@amposta.cat

Telèfon:

977 70 24 56

Adreça:

C/ Sant Roc, 8-14

Equipament:

Serveis Socials Bàsics



Més informació:

https://www.amposta.cat/pagina.asp?id=1553&i=ca

Característiques del servei

Area responsable:

Serveis Socials

Regidoria responsable:

Regidoria de Sanitat i Serveis Socials

Forma de gestió:

Indirecta

Empresa concessionària:

Creu Roja

Compromisos davant la ciutadania

Eficàcia:

Les demandes plantejades han de ser resoltes amb la resposta correcta i adequada a cada cas.

Fiabilitat:

Els sistemes d'informació, les bases de dades i els procediments utilitzats han de ser revisats i actualitzats de forma permanent, per assegurar que les respostes siguin correctes.

Rapidesa :

Els serveis sol·licitats han de ser resolts en el temps mínim possible.

Accessibilitat:

Els horaris d'atenció i la prestació dels serveis s'han d'adequar apropar a les necessitats de la ciutadania.

Professionalitat:

L'actuació del cos professional ha de ser eficaç i eficient, i ha de garantir el secret i la confidencialitat a que obliga el tractament de dades personals. S'han d'actualitzar, de forma permanent, els coneixements necessaris per fer la feina.

Tracte correcte:

Qui utilitzi els serveis d'atenció ha de rebre un tracte amable, atent i respectuós.

Simplificació dels tràmits:

Els tràmits municipals han de ser analitzats per cercar la màxima simplicitat i senzillesa en el moment de gestionar-los.

Objectivitat :

Qualsevol sol·licitud d'informació ha de ser contestada amb objectivitat.

Notificacions electròniques

Pot accedir al servei e-NOTUM per consultar les seves notificacions electròniques.

Notificacios electròniques e-NOTUM


Ajuntament d´Amposta - Pl. de l´Ajuntament, 3-4 - 43870 Amposta - Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

RSS de lRSS de l'Ajuntament