Inici Serveis i tràmits
Podeu accedir al catàleg dels serveis que s'ofereixen i als tràmits i gestions que podeu realitzar amb l'Ajuntament d'Amposta.
Un equip de professionals ofereix aquest servei per atendre les persones o famílies dins el seu propi domicili. El SAD està format per diferents intervencions que tenen com a objectiu prevenir situacions de risc, assistir i educar. Atenció al propi domicili de la persona : Higiene personal Mobilitat Ajuda a la llar Suport social L’objectiu del servei és potenciar l’autonomia personal perquè no hagi de deixar el seu domicili.
A qui es dirigeix?
Qualsevol persona amb mancances físiques, psíquiques o socials. Es prioritzaran les situacions de persones grans, persones amb malalties físiques i/o psíquiques amb greus problemàtiques socials.
Horari:
Dies laborables de 9 a 14h. Cal demanar hora a l’Àrea de Serveis Socials.
Preu:
En funció de les rendes hi haurà copagament.Més informació a l'ordenança fiscal reguladora 47
Correu electrònic:
ss@amposta.cat
Telèfon:
977 70 24 56
Més informació:
https://www.amposta.cat/pagina.asp?id=1553&i=ca
Area responsable:
Serveis Socials
Regidoria responsable:
Regidoria de Sanitat i Serveis Socials
Forma de gestió:
Indirecta
Empresa concessionària:
Fundació de Serveis Socials del Montsià
Eficàcia:
Les demandes plantejades han de ser resoltes amb la resposta correcta i adequada a cada cas.
Fiabilitat:
Els sistemes d'informació, les bases de dades i els procediments utilitzats han de ser revisats i actualitzats de forma permanent, per assegurar que les respostes siguin correctes.
Rapidesa :
Els serveis sol·licitats han de ser resolts en el temps mínim possible.
Accessibilitat:
Els horaris d'atenció i la prestació dels serveis s'han d'adequar apropar a les necessitats de la ciutadania.
Professionalitat:
L'actuació del cos professional ha de ser eficaç i eficient, i ha de garantir el secret i la confidencialitat a que obliga el tractament de dades personals. S'han d'actualitzar, de forma permanent, els coneixements necessaris per fer la feina.
Tracte correcte:
Qui utilitzi els serveis d'atenció ha de rebre un tracte amable, atent i respectuós.
Simplificació dels tràmits:
Els tràmits municipals han de ser analitzats per cercar la màxima simplicitat i senzillesa en el moment de gestionar-los.
Objectivitat :
Qualsevol sol·licitud d'informació ha de ser contestada amb objectivitat.
Ajuntament d´Amposta - Pl. de l´Ajuntament, 3-4 - 43870 Amposta - Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies