Descripció
Un equip de professionals ofereix aquest servei per atendre les persones o famílies dins el seu propi domicili. El SAD està format per diferents intervencions que tenen com a objectiu prevenir situacions de risc, assistir i educar.
Atenció al propi domicili de la persona :
Higiene personal
Mobilitat
Ajuda a la llar
Suport social
L’objectiu del servei és potenciar l’autonomia personal perquè no hagi de deixar el seu domicili.
Informació del servei
- A qui es dirigeix? Qualsevol persona amb mancances físiques, psíquiques o socials. Es prioritzaran les situacions de persones grans, persones amb malalties físiques i/o psíquiques amb greus problemàtiques socials.
- Horari: Dies laborables de 9 a 14h. Cal demanar hora a l’Àrea de Serveis Socials.
- Preu: En funció de les rendes hi haurà copagament.Més informació a l'ordenança fiscal reguladora 47
- Correu electrònic: ss@amposta.cat
- Telèfon: 977 70 24 56
- Adreça: C/ Sant Roc 8-14
Més informació:
Característiques del servei
- Area responsable:
Serveis Socials
- Regidoria responsable:
Regidoria de Sanitat i Serveis Socials
- Forma de gestió:
Indirecta
- Empresa concessionària:
Fundació de Serveis Socials del Montsià
Compromisos davant la ciutadania
- Eficàcia:
Les demandes plantejades han de ser resoltes amb la resposta correcta i adequada a cada cas.
- Fiabilitat:
Els sistemes d'informació, les bases de dades i els procediments utilitzats han de ser revisats i actualitzats de forma permanent, per assegurar que les respostes siguin correctes.
- Rapidesa:
Els serveis sol·licitats han de ser resolts en el temps mínim possible.
- Accessibilitat:
Els horaris d'atenció i la prestació dels serveis s'han d'adequar apropar a les necessitats de la ciutadania.
- Professionalitat:
L'actuació del cos professional ha de ser eficaç i eficient, i ha de garantir el secret i la confidencialitat a que obliga el tractament de dades personals. S'han d'actualitzar, de forma permanent, els coneixements necessaris per fer la feina.
- Tracte correcte:
Qui utilitzi els serveis d'atenció ha de rebre un tracte amable, atent i respectuós.
- Simplificació dels tràmits:
Els tràmits municipals han de ser analitzats per cercar la màxima simplicitat i senzillesa en el moment de gestionar-los.
- Objectivitat:
Qualsevol sol·licitud d'informació ha de ser contestada amb objectivitat.