Tràmits i gestions | Ajuntament d'Amposta
  • Webs Municipals  

Inici Serveis i tràmits

Serveis i tràmits

Podeu accedir al catàleg dels serveis que s'ofereixen i als tràmits i gestions que podeu realitzar amb l'Ajuntament d'Amposta.

Catàleg de serveis Tràmits i gestions

Servei d'intervenció socioeducativa (la Brúixola)

Descripció

L'Espai Socioeducatiu la Brúixola és un servei diürn preventiu. Dóna suport, estimula i potencia l’estructuració i el desenvolupament de la personalitat, la socialització, l’adquisició d’aprenentatges bàsics i l’esbarjo, i compensa les deficiències socioeducatives dels menors en situació de risc. L’atenció a les persones es fa mitjançant el treball individualitzat, el grupal, la família, el treball en xarxa i la comunitat. En concret, hi ha 4 línies de treball: Servei d'atenció diürna Servei de suport a les famílies amb infants de 0 a 3 anys en situació de risc Servei d'intervenció amb famílies amb infants i adolescents en situació de risc Servei d'acompanyament socioeducatiu per a adolescents en situació de risc

Informació del servei

A qui es dirigeix?

Serveis adreçats a les famílies i als seus fills i filles. S’entén per famílies totes les noves unitats de convivència, és a dir, persones soles, famílies amb un sol pare o mare, famílies reagrupades, parelles informals, grup de persones, amb diferents formes de relació, que acrediten que conviuen en un mateix domicili.

Horari:

De dilluns a divendres de 9 a 14h i de 16 a 20:00h

Preu:

Gratuït

Correu electrònic:

co@amposta.cat

Telèfon:

Servei atenció diürna 977 70 36 68

Servei d'adolescent 977 70 25 49

Servei de famílies 977 70 19 31

 

Adreça:

C/ Barcelona 75

Equipament:

Espai socioeducatiu "La Brúixola"



Més informació:

https://www.amposta.cat/pagina.asp?id=1553&i=ca

Característiques del servei

Area responsable:

Serveis Socials

Regidoria responsable:

Regidoria de Sanitat i Serveis Socials

Forma de gestió:

Directa

Compromisos davant la ciutadania

Eficàcia:

Les demandes plantejades han de ser resoltes amb la resposta correcta i adequada a cada cas.

Fiabilitat:

Els sistemes d'informació, les bases de dades i els procediments utilitzats han de ser revisats i actualitzats de forma permanent, per assegurar que les respostes siguin correctes.

Rapidesa :

Els serveis sol·licitats han de ser resolts en el temps mínim possible.

Accessibilitat:

Els horaris d'atenció i la prestació dels serveis s'han d'adequar apropar a les necessitats de la ciutadania.

Professionalitat:

L'actuació del cos professional ha de ser eficaç i eficient, i ha de garantir el secret i la confidencialitat a que obliga el tractament de dades personals. S'han d'actualitzar, de forma permanent, els coneixements necessaris per fer la feina.

Tracte correcte:

Qui utilitzi els serveis d'atenció ha de rebre un tracte amable, atent i respectuós.

Simplificació dels tràmits:

Els tràmits municipals han de ser analitzats per cercar la màxima simplicitat i senzillesa en el moment de gestionar-los.

Objectivitat :

Qualsevol sol·licitud d'informació ha de ser contestada amb objectivitat.

Notificacions electròniques

Pot accedir al servei e-NOTUM per consultar les seves notificacions electròniques.

Notificacios electròniques e-NOTUM


Ajuntament d´Amposta - Pl. de l´Ajuntament, 3-4 - 43870 Amposta - Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

RSS de lRSS de l'Ajuntament