Tràmits i gestions | Ajuntament d'Amposta
  • Webs Municipals  

Inici Serveis i tràmits

Serveis i tràmits

Podeu accedir al catàleg dels serveis que s'ofereixen i als tràmits i gestions que podeu realitzar amb l'Ajuntament d'Amposta.

Catàleg de serveis Tràmits i gestions

Residència d'Artistes Baladre

Descripció

A la pedania de Balada l’Ajuntament d’Amposta té un edifici amb dues sales i un pati amb un total de 176 m2. Gràcies a la complicitat de la Diputació de Tarragona i la Generalitat de Catalunya l'espai s'ha acondicionat com un taller–residència per artistes. L’edifici compta amb dos espais: un taller i un habitatge. La disponibilitat d’aquest equipament permet dissenyar diferents modalitats de residències vinculades a l’activitat del centre.

Informació del servei

A qui es dirigeix?

Artistes o bé des d'una entitat vinculada a l'art

Horari:

dijous, divendres i dissabtes de 17:00 a 20:00diumenges d'11:00 a 14:00

Preu:

Gratuït

Correu electrònic:

comunicacio@lopati.cat

Telèfon:

977 709 400

Adreça:

C/ Gran Capità, 38-40

Equipament:

Centre d'art "Lo Pati"



Més informació:

https://www.lopati.cat/ca/residencia/informacio/8/

Característiques del servei

Area responsable:

Cultura

Regidoria responsable:

Regidoria d´Ensenyament i Cultura

Forma de gestió:

Directa

Compromisos davant la ciutadania

Eficàcia:

Les demandes plantejades han de ser resoltes amb la resposta correcta i adequada a cada cas.

Fiabilitat:

Els sistemes d'informació, les bases de dades i els procediments utilitzats han de ser revisats i actualitzats de forma permanent, per assegurar que les respostes siguin correctes.

Rapidesa :

Els serveis sol·licitats han de ser resolts en el temps mínim possible.

Accessibilitat:

Els horaris d'atenció i la prestació dels serveis s'han d'adequar apropar a les necessitats de la ciutadania.

Professionalitat:

L'actuació del cos professional ha de ser eficaç i eficient, i ha de garantir el secret i la confidencialitat a que obliga el tractament de dades personals. S'han d'actualitzar, de forma permanent, els coneixements necessaris per fer la feina.

Tracte correcte:

Qui utilitzi els serveis d'atenció ha de rebre un tracte amable, atent i respectuós.

Simplificació dels tràmits:

Els tràmits municipals han de ser analitzats per cercar la màxima simplicitat i senzillesa en el moment de gestionar-los.

Objectivitat :

Qualsevol sol·licitud d'informació ha de ser contestada amb objectivitat.

Notificacions electròniques

Pot accedir al servei e-NOTUM per consultar les seves notificacions electròniques.

Notificacios electròniques e-NOTUM


Ajuntament d´Amposta - Pl. de l´Ajuntament, 3-4 - 43870 Amposta - Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

RSS de lRSS de l'Ajuntament