Tràmits i gestions | Ajuntament d'Amposta
  • Webs Municipals  

Inici Serveis i tràmits

Serveis i tràmits

Podeu accedir al catàleg dels serveis que s'ofereixen i als tràmits i gestions que podeu realitzar amb l'Ajuntament d'Amposta.

Catàleg de serveis Tràmits i gestions

Deixalleria

Descripció

Una deixalleria és una instal·lació on es recolleixen alguns residus que no es poden dipositar als contenidors soterrats municipals, ja sigui per les dimensions del residu, per la seva toxicitat o per ser un residu específic.

Informació del servei

A qui es dirigeix?

Els particulars, les oficines, els petits comerços i els petits tallers.

Horari:

https://www.amposta.cat/ca/registre/informacio-i-horari-la-deixalleria

Preu:

Gratuït

Correu electrònic:

inforesidus@copate.cat

Telèfon:

977 70 70 45

Adreça:

Polígon de Les Tosses d'Amposta. C/ Zurich. Parcela 47

Equipament:

Deixalleria



Més informació:

https://www.amposta.cat/ca/registre/informacio-i-horari-la-deixalleria

Característiques del servei

Area responsable:

Sostenibilitat energètica

Regidoria responsable:

Noves Tecnologies, Transparència, Eficiència i Sostenibilitat energètica

Forma de gestió:

Indirecta

Empresa concessionària:

Consorci de Polítiques Ambientals de les Terres de l'Ebre

Compromisos davant la ciutadania

Eficàcia:

Les demandes plantejades han de ser resoltes amb la resposta correcta i adequada a cada cas.

Fiabilitat:

Els sistemes d'informació, les bases de dades i els procediments utilitzats han de ser revisats i actualitzats de forma permanent, per assegurar que les respostes siguin correctes.

Rapidesa :

Els serveis sol·licitats han de ser resolts en el temps mínim possible.

Accessibilitat:

Els horaris d'atenció i la prestació dels serveis s'han d'adequar apropar a les necessitats de la ciutadania.

Professionalitat:

L'actuació del cos professional ha de ser eficaç i eficient, i ha de garantir el secret i la confidencialitat a que obliga el tractament de dades personals. S'han d'actualitzar, de forma permanent, els coneixements necessaris per fer la feina.

Tracte correcte:

Qui utilitzi els serveis d'atenció ha de rebre un tracte amable, atent i respectuós.

Simplificació dels tràmits:

Els tràmits municipals han de ser analitzats per cercar la màxima simplicitat i senzillesa en el moment de gestionar-los.

Objectivitat :

Qualsevol sol·licitud d'informació ha de ser contestada amb objectivitat.

Notificacions electròniques

Pot accedir al servei e-NOTUM per consultar les seves notificacions electròniques.

Notificacios electròniques e-NOTUM


Ajuntament d´Amposta - Pl. de l´Ajuntament, 3-4 - 43870 Amposta - Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

RSS de lRSS de l'Ajuntament