Inici Serveis i tràmits Sol·licitud de volant d’empadronament

Sol·licitud de volant d’empadronament

Descripció

El volant d’empadronament justifica l’adreça d’una persona tal i com consta actualment en el padró municipal. I Es pot sol·licitar de manera individual (volant de residència) o de manera col·lectiva (volant col·lectiu).

En el cas de menors, cal sol·licitar un volant d’empadronament col·lectiu.

Els volants d’empadronament col·lectiu per defecte s’expediran de manera numèrica sense dades dels convivents.

En el cas que es requereixin les dades de les persones del domicili caldrà disposar del consentiment de cessió de dades padronals de cada persona empadronada al domicili. Trobareu el full d’autorització tan per a persones majors com menors d’edat als models complementaris del final de la fitxa del tràmit.

La validesa dels volants d’empadronament és de 3 mesos des de la seva expedició.

Qui el pot demanar?

La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.

Període de l’any en què es pot demanar

Durant tot l’any.

Termini de la sol·licitud

No n’hi ha.

Requisits previs

  • Estar empadronat/da al municipi.

Preu/ Taxa

Sense cost.

Documentació a aportar (en cas de sol·licitud presencial)

Els documents a aportar són, en tots els casos:

  • Document identificatiu de l’interessat/ada (DNI / NIE / passaport / permís de residència).

En cas de sol·licitud mitjançant un representant:

  • Document identificatiu del representant (DNI, NIE, passaport, permís de residència).
  • Document acreditatiu de la representació (formulari d’atorgament de representació INS148 150KB, o poders notarials, acta d’acceptació del càrrec de tutor en el cas de representants legals, o resolució judicial en cas de menors tutelats o de guàrdia i custòdia en exclusiva).

Normativa

  • Resolució de 16 de març de 2015, de la Subsecretaria, per la qual es publica la Resolució de 30 de gener de 2015, de la Presidència de l’Institut Nacional d’Estadística i de la Direcció General de Coordinació de Competències amb les comunitats autònomes i les entitats locals, sobre instruccions tècniques als Ajuntaments sobre gestió del padró municipal.
  • Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Reial Decret 1690/1996, de 11 de juliol, que aprova el Reglament de Població i Demarcació Territorial de les Entitats Locals modificat en relació als efectes de padró pel Reial Decret 2612/1996, de 20 de desembre.
  • Llei 11/2007, de 22 de juny, d’accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
  • Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i modificacions posteriors.
  • Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local.

Termini de Resolució

Resolució immediata.

Silenci administratiu

Per la naturalesa del tràmit no es contempla.

Normativa del silenci administratiu

  • Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i modificacions posteriors.

Vies de reclamació

Les ordinàries del procediment administratiu.

Com es pot sol·licitar?

No és necessari emplenar cap sol·licitud per a demanar-lo.

L’únic requeriment és identificar-se presencialment o telemàticament, ja sigui amb un document d’identitat o amb un servei d’identificació digital reconegut( idCAT Mòbilcertificat digital o Cl@ve) respectivament.

Presencialment:

Documents addicionals a adjuntar a la sol·licitud:

  • Presentar el document acreditatiu en vigor de la persona interessada (DNI, NIE, passaport, permís de residència). En cas de tràmit electrònic aquesta autenticació és implícita amb l’ús del certificat electrònic.
  • En el cas de tramitació mitjançant un representant (si s’escau): Document identificatiu del representant (DNI, NIE, passaport, permís de residència), i document acreditatiu de la representació (formulari d’atorgament de representació INS148 150KB, o poders notarials, acta d’acceptació del càrrec de tutor en el cas de representants legals, o resolució judicial en cas de menors tutelats o de guàrdia i custòdia en exclusiva).

Telemàticament:

  1. Faci clic al botó inferior.
  2. Cal un servei d’identificació digital reconegut: idCAT Mòbilcertificat digital o Cl@ve.
  3. Si és la primera vegada que accedeix haurà d’emplenar les seves dades de contacte.
  4. Accedeixi a la seva pàgina de dades del Padró d’Habitants.
  5. Faci clic al botó "Volant d’empadronament" situat a baix de tot de la pàgina per tal de descarregar el volant (en format PDF).
Descarregar volant (via Seu Electrònica)

Documents addicionals:

  • En cas de tràmit electrònic l’autenticació de la persona interessada és implícita amb l’ús del certificat electrònic.



Ajuntament d´Amposta · Pl. de l´Ajuntament, 3-4 · 43870 Amposta | Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies | RSS de l’AjuntamentRSS de l’Ajuntament




Edifici Lo Sindicat (Ajuntament d´Amposta) · Av. de la Ràpita, 43 · 43870 Amposta | Tel. 977 70 40 27
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies






Fab Lab TE (Ajuntament d´Amposta) · Av. de la Ràpita, 43 (edifici Lo Sindicat) · 43870 Amposta | Tel. 977 70 94 50 | fablabte@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies






Biblioteca Comarcal Sebastià Juan Arbó (Ajuntament d´Amposta)
Adreça provisional: Av. de Sant Jaume 42-52 (Oficina de Turisme - Espai Km 0) · 43870 Amposta | Tel. 977 70 48 21 | bcsja@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies