Descripció
Aquest tràmit permet a les persones interessades, sol·licitar la prereserva d’una plaça d’intern/a a la Residencia del Centre de Tecnificació d’Amposta.
Qui el pot demanar?
Qualsevol persona.
Període de l’any en què es pot demanar
Durant tot l’any.
Termini de la sol·licitud
No n’hi ha.
Requisits previs
Cap requisit
Preu/ Taxa
El que marca l’Ordenança 54 Reguladora - Preu públic del Centre de Tecnificació esportiva (podreu trobar-la a l’apartat d’ordenances fiscals).
Mitjans de pagament
Segons indiquin ordenances fiscals
Documentació a aportar
En cas de no adjuntar tota la documentació requerida no es podrà iniciar el tràmit.
Els documents a aportar són els següents:
- Document acreditatiu en vigor de la persona interessada (DNI, NIE, passaport, permís de residència)
En cas de tràmit electrònic aquesta autenticació és implícita amb l’ús del certificat electrònic.
- TSI (targeta sanitària individual).
- Llibre de vacunació de l’alumne/a.
En el cas de tramitació mitjançant un representant (si s’escau):
- Document identificatiu del representant (DNI, NIE, passaport, permís de residència) (si s’escau).
- Document acreditatiu de la representació (formulari d’atorgament de representació INS148, poders notarials, acta d’acceptació del càrrec de tutor en el cas de representants legals, o resolució judicial en cas de menors tutelats o de guàrdia i custòdia en exclusiva).
Normativa
- Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 29/2010, del 3 d’agost, de l’ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
- Llei 40/2015, d’1 d’octubre, del Règim Jurídic del Sector Públic.
- Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals.
- Reglament (UE) 2016/679 de el Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa a el tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades o RGPD).
- Ordenança 54 Reguladora - Preu públic del Centre de Tecnificació esportiva (podreu trobar-la a l’apartat d’ordenances fiscals).
Termini de Resolució
No hi ha un termini fixe, a mesura que es van desocupant les habitacions s’assignen a les persones que han fet la pre-reserva, habitualment s’assignen al mes de juny, tot coincidint amb l’acabament del curs escolar.
Silenci administratiu
Negatiu
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu.
Com es pot sol·licitar?
Presencialment:
- Descarregui el formulari PDF de la sol·licitud fent clic al botó "Tramitació presencial (descarregar PDF)".
- Pot emplenar la sol·licitud d’una d’aquestes dos maneres:
- Imprimir-la en paper i emplenar-la amb un bolígraf. Li aconsellem escriure amb majúscules o amb "lletra d’impremta".
- També pot emplenar-la des del seu ordinador amb el programa Adobe Reader i imprimir-la després.
- No usi el navegador per emplenar el formulari ja que llavors les dades no quedaran desades.
- Si el tràmit té algun document o formulari addicional també l’haura d’imprimir i emplenar.
- Una vegada emplenada i signada haurà de lliurar presencialment la sol·licitud al Registre General de l’Ajuntament d’Amposta, situat a la plaça de l’Ajuntament, 3-4.
Tramitació presencial (formulari PDF INS189, 88KB)
Els documents a aportar en tots els casos són els següents:
- Document acreditatiu en vigor de la persona interessada (DNI, NIE, passaport, permís de residència).
- TSI (targeta sanitària individual).
- Llibre de vacunació de l’alumne/a.
- En cas de tràmit electrònic aquesta autenticació és implícita amb l’ús del certificat electrònic.
En el cas de tramitació mitjançant un representant (si s’escau):
- Document identificatiu del representant (DNI, NIE, passaport, permís de residència).
- Document acreditatiu de la representació (formulari d’atorgament de representació INS148 150KB, o poders notarials, acta d’acceptació del càrrec de tutor en el cas de representants legals, o resolució judicial en cas de menors tutelats o de guàrdia i custòdia en exclusiva).
Telemàticament:
Aquest tràmit no disposa d’un formulari específic per tal de realitzar la seva tramitació de forma online. Si ho desitja, però, té la possibilitat de fer servir el tràmit d’Instància Genèrica per tal d’enviar-lo telemàticament:
- Descarregui el formulari PDF de la sol·licitud des de l’enllaç situat a baix del botó "Tramitació online (via instància genèrica)".
- Pot emplenar la sol·licitud d’una d’aquestes dos maneres:
- Emplenar-la des del seu ordinador amb el programa Adobe Reader.
- També pot imprimir-la en paper i emplenar-la amb un bolígraf. Li aconsellem escriure amb majúscules o amb "lletra d’impremta". Després haurà d’escanejar-la per tal de poder-la enviar telemàticament.
- No usi el navegador per emplenar el formulari ja que llavors les dades no quedaran desades.
- Si el tràmit té algun altre document o formulari addicional també l’haura d’emplenar.
- Accedeixi a la tramitació online de la Instància Genèrica fent clic al botó inferior.
- Empleni el formulari online de la Instància Genèrica i adjunti el formulari/s PDF d’aquesta sol·licitud degudament emplenat/s.
- Adjunti tota la documentació necessària i envïi el formulari.