IMPORTANT: El termini de presentació de les sol·licituds per a cadascun d’aquests processos no tindrà inici fins que no surti al BOE la convocatòria per a cadascun dels llocs. Aquest inici del termini s’indicarà publicant-ho a la secció Ofertes de treball actives.
Descripció
Totes les persones interessades en un dels processos d’estabilització de l’Ajuntament han de realitzar la inscripció mitjançant el formulari indicat i aportar la documentació requerida.
A continuació apareixen els enllaços de les publicacions al BOPT de les bases d’estabilització de l’Ajuntament d’Amposta, d’acord amb la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat a l’ocupació pública, així com també els Annexos per tal de realitzar la inscripció d’acord amb l’indicat a les bases.
Qui el pot demanar
Persones que compleixin els requisits determinats per a cada procés d’estabilització.
Període de l’any en què es pot demanar
Durant tot l’any.
Termini de la sol·licitud
En funció de les dates de la plaça.
Requisits previs
En funció de la plaça.
Preu/ Taxa
No n’hi ha.
Documentació a aportar
Els documents a aportar són:
Normativa
- RD 896/1991, de 7 de juny, pel que s’estableixen les regles bàsiques i els programes mínims als que s’han d’ajustar els procediments de selecció dels funcionaris de l’administració local.
- Decret 214/1990, de 30 de juliol, que aprova el reglament del personal al servei de les entitats locals de Catalunya.
- Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
- Llei 11/2007, de 22 de juny, d’accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
- Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i modificacions posteriors.
- Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local.
Termini de Resolució
Els terminis de resolució estaran marcats en cada convocatòria.
Silenci administratiu
Negatiu.
Normativa del silenci administratiu
- Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors.
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu.
Com es pot sol·licitar?
Presencialment:
- Descarregui el formulari PDF de la sol·licitud fent clic al botó "Tramitació presencial (descarregar PDF)".
- Pot emplenar la sol·licitud d’una d’aquestes dos maneres:
- Imprimir-la en paper i emplenar-la amb un bolígraf. Li aconsellem escriure amb majúscules o amb "lletra d’impremta".
- També pot emplenar-la des del seu ordinador amb el programa Adobe Reader i imprimir-la després.
- No usi el navegador per emplenar el formulari ja que llavors les dades no quedaran desades.
- Si el tràmit té algun document o formulari addicional també l’haura d’imprimir i emplenar.
- Una vegada emplenada i signada haurà de lliurar presencialment la sol·licitud al Registre General de l’Ajuntament d’Amposta, situat a la plaça de l’Ajuntament, 3-4.
Telemàticament:
Aquest tràmit no disposa d’un formulari específic per tal de realitzar la seva tramitació de forma online. Si ho desitja, però, té la possibilitat de fer servir el tràmit d’Instància Genèrica per tal d’enviar-lo telemàticament:
- Descarregui el formulari PDF de la sol·licitud des de l’enllaç situat a baix del botó "Tramitació online (via instància genèrica)".
- Pot emplenar la sol·licitud d’una d’aquestes dos maneres:
- Emplenar-la des del seu ordinador amb el programa Adobe Reader.
- També pot imprimir-la en paper i emplenar-la amb un bolígraf. Li aconsellem escriure amb majúscules o amb "lletra d’impremta". Després haurà d’escanejar-la per tal de poder-la enviar telemàticament.
- No usi el navegador per emplenar el formulari ja que llavors les dades no quedaran desades.
- Si el tràmit té algun altre document o formulari addicional també l’haura d’emplenar.
- Accedeixi a la tramitació online de la Instància Genèrica fent clic al botó inferior.
- Empleni el formulari online de la Instància Genèrica i adjunti el formulari/s PDF d’aquesta sol·licitud degudament emplenat/s.
- Adjunti tota la documentació necessària i envïi el formulari.