Descripció
Mitjançant aquest tràmit, els ciutadans/ciutadanes que hagin adquirit un nou immoble o vulguin regularitzar la domiciliació del tribut, poden sol·licitar el canvi de titular i la domiciliació d’aquest.
Nota: el canvi de titularitat serà efectiu a partir del següent exercici fiscal.
Període de l’any en què es pot demanar
Es pot presentar en qualsevol moment.
Termini de la sol·licitud
No n’hi ha
Requisits previs
No n’hi ha
Preu / Taxa
No aplica
Mitjans de pagament
No aplica
Documentació a aportar
Els documents a aportar en tots els casos són:
- Documentació identificativa de la persona sol·licitant (DNI/NIE/Passaport).
- Escriptura de la finca o nota simple
- Formulari de dades del creditor (si pertoca)
En el cas que es tracti d’un immoble arrendat:
- Còpia del contracte de lloguer
En cas d’actuar com a representant legal, a més:
- Document identificatiu de la persona representant (DNI/NIE/Passaport).
- Document acreditatiu de representació (si s’escau)
Normativa
Termini de Resolució
No hi ha resolució
Silenci administratiu
No aplica.
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu.
Com es pot sol·licitar?
Presencialment:
- Descarregui el formulari PDF de la sol·licitud fent clic al botó "Tramitació presencial (descarregar PDF)" o reculli l’imprès a l’Oficina de cultura i festes de l’Ajuntament d’Amposta.
- Pot emplenar la sol·licitud d’una d’aquestes dos maneres:
- Imprimir-la en paper i emplenar-la amb un bolígraf. Li aconsellem escriure amb majúscules o amb "lletra d’impremta".
- També pot emplenar-la des del seu ordinador amb el programa Adobe Reader i imprimir-la després.
- Si el tràmit té algun document o formulari addicional també l’haura d’imprimir i emplenar.
- Una vegada emplenada i signada haurà de lliurar presencialment la sol·licitud a l’Oficina de cultura i festes de l’Ajuntament d’Amposta, situat a la plaça de l’Ajuntament, 6, 2a planta (Edifici administratiu)
Telemàticament:
Aquest tràmit no disposa d’un formulari específic per tal de realitzar la seva tramitació de forma online. Si ho desitja, però, té la possibilitat de fer servir el tràmit d’Instància Genèrica per tal d’enviar-lo telemàticament:
- Descarregui el formulari PDF de la sol·licitud des de l’enllaç situat a baix del botó "Tramitació online (via instància genèrica)".
- Pot emplenar la sol·licitud d’una d’aquestes dos maneres:
- Emplenar-la des del seu ordinador amb el programa Adobe Reader.
- També pot imprimir-la en paper i emplenar-la amb un bolígraf. Li aconsellem escriure amb majúscules o amb "lletra d’impremta". Després haurà d’escanejar-la per tal de poder-la enviar telemàticament.
- Si el tràmit té algun altre document o formulari addicional també l’haurà d’emplenar.
- Accedeixi a la tramitació online de la Instància Genèrica fent clic al botó inferior.
- Empleni el formulari online de la Instància Genèrica i adjunti el formulari/s PDF d’aquesta sol·licitud degudament emplenat/s.
- Adjunti tota la documentació necessària i envïi el formulari.