Inici Serveis i tràmits Sol·licitud d’informe previ en matèria d’incendis
És l’informe en matèria de prevenció d’incendis que s’ha de sol·licitar amb anterioritat a la presentació de la comunicació prèvia d’una activitat considerada de risc important en matèria d’incendis, quan aquesta estigui inclosa en els annexos 1 o 2 de la Llei 3/2010, de 18 de febrer.
Posteriorment a l’obtenció de l’informe favorable, caldrà realitzar l’acte de comprovació en matèria d’incendis i procedir a efectuar la comunicació prèvia corresponent.
La persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal degudament acreditat i autoritzat.
Durant tot l’any.
Prèviament a l’inici de l’activitat i de la presentació de la corresponent comunicació prèvia.
No hi ha.
Per la naturalesa del tràmit no es contempla.
Els documents a aportar en tots els casos són:
En cas d’actuar com a representant legal, a més:
El termini per resoldre la petició d’informe per part de l’òrgan de la Generalitat és de dos mesos des que entra la petició fins que s’emet l’informe.
Positiu. En cas que, un cop transcorregut aquest termini no s’hagi emès l’informe, s’entén que l’informe és favorable.
Les ordinàries del procediment administratiu.
L’Ajuntament trametrà la sol·licitud a l’òrgan competent de la Generalitat, el qual emetrà l’informe en un termini de dos mesos, i el farà arribar a l’Ajuntament que, alhora, el notificarà a l’interessat.
No caldrà realitzar novament aquest tràmit:
Formularis addicionals a adjuntar a la sol·licitud:
Aquest tràmit disposa d’un formulari online específic per tal de realitzar la seva tramitació:
Formularis addicionals a adjuntar a la sol·licitud:
Ajuntament d´Amposta - Pl. de l´Ajuntament, 3-4 - 43870 Amposta - Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies