Descripció
Certificat que expedeix l’Ajuntament on es dóna informació sobre les característiques d’un solar concret i les condicions que han de regir una construcció a la finca.
Qui elpot demanar?
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.
Període de l’any en què es pot demanar
Durant tot l’any.
Termini de la sol·licitud
No n’hi ha.
Requisits previs
No n’hi ha.
Preu/ Taxa
Segons ordenança fiscal
Documentació a aportar
Documentació que cal presentar per a l’obtenció del certificat d’aprofitament urbanístic.
- Sol·licitud. (model normalitzat)
- Documentació on s’acrediti la referència cadastral de l’immoble
- Plànol d’emplaçament on s’identifiqui de forma indubtable l’immoble, signat pel sol·licitant.
- Taxa per l’expedició per a CERTIFICAT DE QUALIFICACIÓ URBANÍSTICA. D’acord amb allò previst a l’Ordenança municipal de mesures fiscals.
Normativa
- Decret legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme.
- Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel que s’aprova el Reglament de la Llei d’urbanisme
- Decret 64/2014, de 13 de maig, pel que s’aprova el Reglament sobre protecció de la legalitat urbanística
- Pla d’Ordenació Urbanística Municipal vigent.
- Ordenances fiscals.
Com es pot sol·licitar?
Presencialment:
- Descarregui el formulari PDF de la sol·licitud fent clic al botó "Tramitació presencial (descarregar PDF)".
- Pot emplenar la sol·licitud d’una d’aquestes dos maneres:
- Imprimir-la en paper i emplenar-la amb un bolígraf. Li aconsellem escriure amb majúscules o amb "lletra d’impremta".
- També pot emplenar-la des del seu ordinador amb el programa Adobe Reader i imprimir-la després.
- Si el tràmit té algun document o formulari addicional també l’haura d’imprimir i emplenar.
- Una vegada emplenada i signada haurà de lliurar presencialment la sol·licitud al Registre General de l’Ajuntament d’Amposta, situat a la plaça de l’Ajuntament, 3-4.
Telemàticament:
Aquest tràmit disposa d’un formulari online específic per tal de realitzar la seva tramitació:
- Faci clic al botó "Tramitació online".
- En el cas que el tràmit requereixi identificació, s’haurà d’autenticar amb uns dels Certificats digitals suportats, amb l’idCAT Mòbil o amb el sistema Cl@ve.
- Emplenar el formulari amb les dades oportunes.
- Adjuntar la documentació a aportar.
- Emplenar i adjuntar els formularis addicionals, si n’hi ha.