Descripció
Mitjançant aquest tràmit els subjectes passius podran sol·licitar l’alta o la modificació de la domiciliació d’una unitat fiscal o liquidació.
Qui el pot demanar?
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.
Període de l’any en què es pot demanar
Durant tot l’any.
Termini de la sol·licitud
No n’hi ha.
Requisits previs
Tenir un deute/objecte tributari de tributs gestionats amb l’Ajuntament d’Amposta.
Preu/Taxa
No en té.
Documentació a aportar
Els documents a aportar són, en tots els casos:
- DNI, NIE o passaport originals, per facilitar la identificació.
En el cas de sol·licitud mitjançant un representant (si s’escau):
- Document identificatiu del representant (DNI, NIE, passaport, permís de residència).
- Document acreditatiu de la representació (formulari d’atorgament de representació INS148 150KB, o poders notarials, acta d’acceptació del càrrec de tutor en el cas de representants legals, o resolució judicial en cas de menors tutelats o de guàrdia i custòdia en exclusiva).
En cas de no haver estat aportat anteriorment o si han transcorregut més de 36 mesos des del darrer càrrec (si s’escau):
Normativa
- Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i modificacions posteriors.
- Reglament Orgànic Municipal.
- Llei 58/2003, de 17 de desembre, General Tributaria.
- Reial Decret 939/2005, de 29 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament general de recaptació (Articles 25 i 38).
Com es pot sol·licitar?
Presencialment:
- Descarregui el formulari PDF de la sol·licitud fent clic al botó "Tramitació presencial (descarregar PDF)" o reculli l’imprès a l’Oficina de cultura i festes de l’Ajuntament d’Amposta.
- Pot emplenar la sol·licitud d’una d’aquestes dos maneres:
- Imprimir-la en paper i emplenar-la amb un bolígraf. Li aconsellem escriure amb majúscules o amb "lletra d’impremta".
- També pot emplenar-la des del seu ordinador amb el programa Adobe Reader i imprimir-la després.
- No usi el navegador per emplenar el formulari ja que llavors les dades no quedaran desades.
- Si el tràmit té algun document o formulari addicional també l’haura d’imprimir i emplenar.
- Una vegada emplenada i signada haurà de lliurar presencialment la sol·licitud a l’Oficina de cultura i festes de l’Ajuntament d’Amposta, situat a la plaça de l’Ajuntament, 6, 2a planta (Edifici administratiu)
Tramitació presencial (formulari PDF INS180, 117KB)
Els documents a aportar en tots els casos són els següents:
- Document acreditatiu en vigor de la persona interessada (DNI, NIE, passaport, permís de residència).
- En cas de tràmit electrònic aquesta autenticació és implícita amb l’ús del certificat electrònic.
En el cas de tramitació mitjançant un representant (si s’escau):
- Document identificatiu del representant (DNI, NIE, passaport, permís de residència).
- Document acreditatiu de la representació (formulari d’atorgament de representació INS148 150KB, o poders notarials, acta d’acceptació del càrrec de tutor en el cas de representants legals, o resolució judicial en cas de menors tutelats o de guàrdia i custòdia en exclusiva).
Formularis addicionals a adjuntar a la sol·licitud:
- En cas de no haver estat aportat anteriorment o si han transcorregut més de 36 mesos des del darrer càrrec (si s’escau):
Telemàticament:
Aquest tràmit no disposa d’un formulari específic per tal de realitzar la seva tramitació de forma online. Si ho desitja, però, té la possibilitat de fer servir el tràmit d’Instància Genèrica per tal d’enviar-lo telemàticament:
- Descarregui el formulari PDF de la sol·licitud des de l’enllaç situat a baix del botó "Tramitació online (via instància genèrica)".
- Pot emplenar la sol·licitud d’una d’aquestes dos maneres:
- Emplenar-la des del seu ordinador amb el programa Adobe Reader.
- També pot imprimir-la en paper i emplenar-la amb un bolígraf. Li aconsellem escriure amb majúscules o amb "lletra d’impremta". Després haurà d’escanejar-la per tal de poder-la enviar telemàticament.
- No usi el navegador per emplenar el formulari ja que llavors les dades no quedaran desades.
- Si el tràmit té algun altre document o formulari addicional també l’haurà d’emplenar.
- Accedeixi a la tramitació online de la Instància Genèrica fent clic al botó inferior.
- Empleni el formulari online de la Instància Genèrica i adjunti el formulari/s PDF d’aquesta sol·licitud degudament emplenat/s.
- Adjunti tota la documentació necessària i envïi el formulari.