• Webs Municipals  

Oferta de treball: Auxiliar d’informació/atenció

publicat el 18/11/2019


Detalls de l’oferta pública de treball

Data de publicació:

18/11/2019

Descripció del lloc de treball:

2 auxiliars d’informació /atenció, majors de 52 anys amb un contracte de 12 mesos, per al Projecte 2. Difusió i informació a la ciutadania de la zona de custòdia del Territori i dels diferents punts inclosos dins del Pla Director per a contractar-lo dins del programa Treball i Formació (DONA-12).

Categoria:

Auxiliar d’informació

Departament:

Programa Treball i Formació

Llocs de treball oferts:

2

Terminis:

  • Presentació de les sol·licituds: 18/11/2019 al 02/12/2019.
  • Publicació provisional d’admesos i exclosos: 09/12/2019.
  • Període d’al·legacions: 10/12/2019.
  • Inici de les proves: 16/12/2019  al 19/12/2019.

Funcions del lloc de treball:

Les principals activitats a desenvolupar en aquesta línia seran:

  • Donar respostes a les consultes dels usuaris o visitants dels espais.
  • Atendre trucades informatives.
  • Informar de subvencions relatives a la rehabilitació d’edificis al Casc antic.
  • Participació en l’execució d’actes culturals d’Amposta.
  • Atenció a les activitats vinculades als diferents edificis.
  • Suport en el bon funcionament dels equipaments turístics.
  • Col·laborar en els processos generals de l’àmbit de treball.
  • Recollir documentació.
  • Tenir cura dels materials o eines.
  • Reportar als seus superiors incidències que puguin sorgir.

Requisits imprescindibles:

  • Complir els requisits generals detallats en les bases generals dels processos de selecció.
  • Preferentment major de 52 anys.
  • Ser dona.
  • Estar inscrites al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya com a demandants d’ocupació no ocupades (DONO), com a mínim 12 mesos durant els 24 mesos anteriors a la data de la presentació de la corresponent oferta.
  • Ser no perceptor/a de prestació per desocupació o subsidi ni ajuts.
  • Documentació a presentar:

Requisits valorables:

Desplaçaments habituals d’Amposta als equipaments dels Serveis Tècnics municipals, preferentment amb vehicle propi.

Tipus de contracte:

Temporal

Durada del contracte:

1 any

Jornada:

Completa

Horari:

A definir

Retribució mensual bruta aproximada:

segons acord Marc Retributiu de 2019

Lloc de treball:

Aux. d’informació/ Aux. adminis i Atenció al públic

Data prevista d’incorporació:

30/12/2019

Descripció del procés de selecció:

  • Prova escrita relacionada amb la plaça a cobrir.
  • Entrevista personal.
  • Valoració de CV.

Observacions (particularitats de la gestió):

Els interessats han de registrar-se a l’Oficina de Treball del SOC al núm. d’oferta 32042 i posteriorment han de portar la documentació requerida al Registre General del Ajuntament d’Amposta en hores de registre (9h a 14h) fins el 4 de desembre de 2019.

Actualitzat el 9/12/2019

Llista admesos/es i exclosos/es definitiva

DNI

Admès/ Exclòs

Observacions

3761G

Admès/a

 

8532Z

Admès/a

 

0282L

Admès/a

 

9006T

Admès/a

 

1286P

Admès/a

 

5057V

Admès/a

 

1360S

Admès/a

 

8193G

Admès/a

 

2816D

Admès/a

 

8349F

Admès/a

 

8918H

Admès/a

 

8755W

Admès/a

 

4144T

Admès/a

 

4741V

Admès/a

 

0351R

Admès/a

 

9288M

Admès/a

 

3855R

Admès/a

 

0476K

Admès/a

 

8167G

Admès/a

 

9409J

Admès/a

 

7857R

Admès/a

 

9816A

Exclòs/a

Falta documentació requerida

9069R

Exclòs/a

Falta documentació requerida

L’entrevista que donarà inici al procés de selecció, es durà a terme el dia 16/12/2019 a les 09:00h a la planta baixa de la Biblioteca d’Amposta.

Ajuntament d´Amposta - Pl. de l´Ajuntament, 3-4 - 43870 Amposta - Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

RSS de lRSS de l'Ajuntament