En què consisteix
- Consulta de les vostres dades al cens electoral.
Qui el pot demanar?
Qualsevol persona interessada.
Requisits previs
Estar empadronat al municipi
Període de l’any en què es pot demanar
Durant tot l’any.
Termini de la sol·licitud
No n’hi ha.
Documentació a aportar
Els documents a aportar són els següents:
- Document acreditatiu en vigor de la persona interessada (DNI, NIE, passaport, permís de residència), o en el cas de representació, el document identificatiu del representant. En cas de tràmit electrònic aquesta autenticació és implícita amb l’ús del certificat electrònic. En el cas d’empadronament de menors caldrà també el llibre de família o certificat de naixement o document identificatiu propi en vigor cas que en tingui.
En el cas de tramitació mitjançant un representant:
- Document acreditatiu de la representació (poders notarials, acta d’acceptació del càrrec de tutor en el cas de representants legals, resolució judicial en cas de menors tutelats o de guàrdia i custòdia en exclusiva).
L’Ajuntament està facultat per a sol·licitar documentació addicional acreditativa de la residència habitual del domicili per comprovar la veracitat de les dades.
Normativa
- Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Termini de Resolució
Tres mesos a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud (art. 42.3 de la LRJAP i modificacions).
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu.
Com es pot sol·licitar?
Presencialment:
- Descarregui el formulari PDF de la sol·licitud fent clic al botó "Tramitació presencial (descarregar PDF)".
- Pot emplenar la sol·licitud d’una d’aquestes dos maneres:
- Imprimir-la en paper i emplenar-la amb un bolígraf. Li aconsellem escriure amb majúscules o amb "lletra d’impremta".
- També pot emplenar-la des del seu ordinador amb el programa Adobe Reader i imprimir-la després.
- Si el tràmit té algun document o formulari addicional també l’haura d’imprimir i emplenar.
- Una vegada emplenada i signada haurà de lliurar presencialment la sol·licitud al Registre General de l’Ajuntament d’Amposta, situat a la plaça de l’Ajuntament, 3-4.