Manteniment del lloc web en curs. Preguem disculpeu les molèsties.
  • Webs Municipals  

Inici tràmits Sol·licitud de Renovació de la inscripció al Banc de Terres

agenda

dl dm dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

més activitats

informació pública

 

Sol·licitud de Renovació de la inscripció al Banc de Terres

Descripció

La validesa de la inscripció al registre del Banc de Terres és d'un any, Finalitzat aquest termini es podrà renovar per un any més presentant la sol·licitud corresponent al registre d'entrada de l'Ajuntament.

Aquest tràmit permet a a les persones que hagin realitzat una inscripció al Banc de Terres sol·licitar-ne la renovació.

Qui el pot demanar?

La persona interessada o afectada pel tràmit o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.

Període de l’any en què es pot demanar

Durant tot l’any.

Termini de la sol·licitud

Passat un any des de la inscripció al Banc de Terres.

Requisits previs

Haver realitzat prèviament l'alta al Banc de Terres.

Preu / Taxa

Per la naturalesa del tràmit no es contempla.

Documentació a aportar

Els documents a aportar en tots els casos són:

  • Sol·licitud de renovació de la inscripció al Banc de Terres, degudament emplenada.

En cas de representació, a més:

  • El document identificatiu en vigor de la persona representant. (DNI, NIE, Passaport).
  • Acreditació suficient de la representació (mandat, poders notarials sentència judicial ferma o mandat).

Normativa

  • Reglament del banc de terres de l'Ajuntament d'Amposta.
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
  • Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.

Termini de Resolució

No hi ha resolució.

Com es pot sol·licitar?

Presencialment:

  1. Descarregui el formulari PDF de la sol·licitud fent clic al botó "Tramitació presencial (descarregar PDF)".
  2. Pot emplenar la sol·licitud d'una d’aquestes dos maneres:
    • Imprimir-la en paper i emplenar-la amb un bolígraf. Li aconsellem escriure amb majúscules o amb “lletra d’impremta”.
    • També pot emplenar-la des del seu ordinador amb el programa Adobe Reader i imprimir-la després.
  3. Si el tràmit té algun document o formulari addicional també l'haura d'imprimir i emplenar.
  4. Una vegada emplenada i signada haurà de lliurar presencialment la sol·licitud al Registre General de l'Ajuntament d'Amposta, situat a la plaça de l'Ajuntament, 3-4.
Tramitació presencial (descarregar PDF)

Formularis addicionals a adjuntar a la sol·licitud:

  • Aquest tràmit no disposa de cap formulari addicional.

Telemàticament:

Aquest tràmit no disposa d'un formulari específic per tal de realitzar la seva tramitació de forma online. Si ho desitja, però, té la possibilitat de fer servir el tràmit d'Instància Genèrica per tal d'enviar-lo telemàticament:

  1. Descarregui el formulari PDF de la sol·licitud des de l'enllaç situat a baix del botó "Tramitació online (via instància genèrica)".
  2. Pot emplenar la sol·licitud d'una d’aquestes dos maneres:
    • Emplenar-la des del seu ordinador amb el programa Adobe Reader.
    • També pot imprimir-la en paper i emplenar-la amb un bolígraf. Li aconsellem escriure amb majúscules o amb “lletra d’impremta”. Després haurà d'escanejar-la per tal de poder-la enviar telemàticament.
  3. Si el tràmit té algun altre document o formulari addicional també l'haura d'emplenar.
  4. Accedeixi a la tramitació online de la Instància Genèrica fent clic al botó inferior.
  5. Empleni el formulari online de la Instància Genèrica i adjunti el formulari/s PDF d'aquesta sol·licitud degudament emplenat/s.
  6. Adjunti tota la documentació necessària i envïi el formulari.


Ajuntament d´Amposta - Pl. de l´Ajuntament, 3-4 - 43870 Amposta - Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

RSS de lRSS de l'AJuntament