Manteniment del lloc web en curs. Preguem disculpeu les molèsties.
  • Webs Municipals  

inici tràmits Ajuts a persones perceptores de rendes baixes

agenda

dl dm dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

18/11/2017
Sortida: Itinerari: Tortosa - Coll de l'Alba

21/11/2017, 17:30h
Bebeteca de 18 a 36 mesos. Psicomotricitat en família, a càrrec de Paula Lorenzo i Camila Hormaeche

22/11/2017, 19:30h
Trobada del Club de Lectura Cafè-Tertúlia, amb l'autor ampostí Roberto Rallo

22/11/2017, 9:30h a 13:00h
Workshop - M'emboliques?. La il·lusió de l'emboltori de regal, a càrrec de Montse Roa, dissenyadora industrial

més activitats

informació pública

 

Ajuts a persones perceptores de rendes baixes

En què consisteix

L’objecte de les presents bases consisteix en establir un ajut econòmic per a les persones que reunint les condicions previstes en aquest pla i, dins dels límits econòmics i quantitatius del mateix ho sol·licitin. Les presents bases resultaran d’aplicació per a les convocatòries relatives als exercicis corresponents mentre no s’acordi expressament la inaplicació del pla d’ajuts. La convocatòria s’aprovarà anualment per acord de Junta de Govern Local, fixar la quantia total màxima de les subvencions convocades dintre dels crèdits disponibles al Pressupost Municipal de l’exercici

Període de l’any en què es pot demanar

De l'1 de juliol al 30 de setembre de 2017.

Documentació necessària

Els documents a aportar en tots els casos són:

  • Sol·licitud d’ajuts a les persones perceptores de rendes baixes, correctament emplenada.

Els documents a aportar si és la primera vegada que es demana aquest tràmit

  • Fotocòpia del DNI del o dels sol·licitants.
  • Dades bancàries del compte on s'ha de fer efectiu l'ajut (si les dades han canviat s'ha de tornar a portar).

Els documents a aportar si no s'autoritza a l'Ajuntament a consultar les dades amb altres administracions

  • Justificants de la Tresoreria General de l'Institut Nacional de la Seguretat Social en la que s'acrediti el següent:
    • Les percepcions rebudes durant l'any anterior, indicant el seu caràcter.
    • Certificat de no estar donat d'alta per cap activitat econòmica.
  • Cas de rebre prestació no contributiva justificant del seu import durant l'exercici 2009, acreditat per l'ICASS.
  • Cas de ser titular d'un dret d'arrendament com a arrendatari, acreditament fefaent del mateix.

En el cas de sol·licitud mitjançant un representant:

  • Document identificatiu del representant (DNI, NIE, passaport, permís de residència).
  • Document acreditatiu de la representació.

Més informació

Com es pot sol·licitar?

Presencialment:

  1. Descarregui el formulari PDF de la sol·licitud fent clic al botó "Tramitació presencial (descarregar PDF)".
  2. Pot emplenar la sol·licitud d'una d’aquestes dos maneres:
    • Imprimir-la en paper i emplenar-la amb un bolígraf. Li aconsellem escriure amb majúscules o amb "lletra d'impremta".
    • També pot emplenar-la des del seu ordinador amb el programa Adobe Reader i imprimir-la després.
  3. Si el tràmit té algun document o formulari addicional també l'haura d'imprimir i emplenar.
  4. Una vegada emplenada i signada haurà de lliurar presencialment la sol·licitud a l' Oficina de Gestió Tributària de l'Ajuntament d'Amposta, situat al C/ Nou, 6 (enfront de l´Ajuntament)
    Horari: de dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00 h..
Tramitació presencial (descarregar PDF)

Formularis addicionals a adjuntar a la sol·licitud:

  • Aquest tràmit no disposa de cap formulari addicional.

Ajuntament d´Amposta - Pl. de l´Ajuntament, 3-4 - 43870 Amposta - Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

RSS de lRSS de l'AJuntament