Ajuntament d´Amposta

 

agenda
escolta l´Agenda Cultural de la setmana
escolta el darrer butlletí informatiu
Federació de Ràdios Locals de Catalunya
Revista Amposta
Ajuntament d´Amposta
La Xarxa, comunicació local

La majoria dels casos denunciats a la Defensora de la Ciutadania d'Amposta són per conflictes veïnals o sorolls

publicat el 27/2/2019

 Conflictes veïnals, sorolla a la via pública o elements urbans i edificis privats en mal estat. Aquests han estat els principals motius de queixa a la Defensora de la Ciutadania d'Amposta aquest 2018. La responsable de la institució mediadora municipal, Amadea Ferreres, va donar compte de la seva activitat presentat la memòria anual a l'últim ple. Segons fa constar, del centenar de queixes gestionades se n'ha solucionat un 54%, mentre que un 32% resten pendents i les restants estan considerades com a circumstàncies complicades o impossibles de resoldre. . Per a fer efectiva la resolució dels conflictes, la Defensora trasllada les queixes i propostes ales regidories corresponents i a altres estaments públics o privats, els quals donen resposta o s’encarreguen de gestionar la problemàtica.

La Defensora de la Ciutadania actua com a eina mediadora entre la ciutadania i els estaments municipals, derivant les preocupacions del veïnat als òrgans corresponents. L'any 1987, Amposta es va convertir la primera ciutat de l'Estat espanyol que va tenir aquesta figura. Amposta Ràdio > NOTÍCIES > La majoria dels casos denunciats a la Defensora de la Ciutadania d´Amposta són per conflictes veïnals o sorolls 

Ajuntament d´Amposta (AMPOSTA RÀDIO) · Carrer Palau i Quer (caslles Mercat) · 43870 AMPOSTA · Tel. 977 70 21 44 · radio@amposta.cat
Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies