Manteniment del lloc web en curs. Preguem disculpeu les molèsties.
  • Webs Municipals  

Inici Informació Oficial Informació d’interès BASES APROVADES DEFINITIVAMENT PER LA JUNTA DE GOVERN EN LA SESSIÓ DUTA A TERME EL DIA 14 DE FEBRER DE 2014 PER PARTICIPAR A LA DESFILADA DE COMPARSES DE CARNESTOLTES

agenda

dl dm dc dj dv ds dg
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

més activitats

informació pública

 

BASES APROVADES DEFINITIVAMENT PER LA JUNTA DE GOVERN EN LA SESSIÓ DUTA A TERME EL DIA 14 DE FEBRER DE 2014 PER PARTICIPAR A LA DESFILADA DE COMPARSES DE CARNESTOLTES

publicat el 17/02/2014

BASES APROVADES DEFINITIVAMENT PER LA JUNTA DE GOVERN EN LA SESSIÓ DUTA A TERME EL DIA 14 DE FEBRER DE 2014 PER PARTICIPAR A LA DESFILADA DE COMPARSES DE CARNESTOLTES

  1. Els grups que desitgin participar s’hauran d’inscriure del 10 al 21 de febrer de l’any en curs. 
  2. Les inscripcions es faran a la regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Amposta. Per inscriure’s és imprescindible presentar la butlleta degudament omplerta. Cada grup haurà de tenir un representant major d’edat que serà el responsable de tot el que afecti a aquell grup 
  3. Una comparsa haurà d’estar formada per un mínim de 15 i un màxim de 100 persones. 
  4. Per a poder participar com a comparsa han de dur una plataforma que haurà de mesurar com a màxim 3m. alçada per 2,5m. amplada i podrà portar un generador elèctric per a la música i les llums. 
  5. Les comparses que compleixin tots els requisits podran optar a l’ajut de 80€. Aquest ajut és per fer front a les despeses de material (roba, fusta, maquillatge...) que puguin tenir, per tant caldrà justificar-ho amb factures per import mínim de 80,00 €. La justificació s’ha de presentar a data màxima 31 de març de 2014. Transcorreguda dita data no s’acceptaran justificants, considerant-se no complits els requisits per optar a l’ajut de 80,00 €. 
  6. El representant de la comparsa haurà d’assistir a la reunió que tindrà lloc el dilluns 24 de febrer a les 21,30h. a l’Ajuntament d’Amposta, on es decidirà per sorteig el lloc que ocuparà cada comparsa en la rua. En el cas que alguna comparsa dugui cavalls, ocuparà sempre l’última posició en la rua. 
  7. Les comparses hauran d’estar concentrades el dia 1 de març de 2014 a les 18h. al pàrking de les piscines velles per tal de col·locar-se en ordre de sortida. A les 18,30h. s’iniciarà la rua que pujarà pel carrer Sol, seguirà per l’Avinguda de la Ràpita, la rotonda de l’olivera i acabarà al pavelló firal. 
  8. Les comparses sols podran fer 2 actuacions, d’una durada de 4 minuts cadascuna (una major durada suposarà penalització), que el jurat qualificador valorarà. Els punts fixats són els següents: - entre la Tratoria i la Jijonenca - entre la botiga de Noé i el Palaciet 
  9. El jurat en les seves votacions valorarà, puntuant de l’1 al 10, per igual coreografia i/o animació, carrossa, vestuari i originalitat. 
  10. El veredicte del jurat es donarà a conèixer al pavelló firal. El seu veredicte serà inapel·lable. 
  11. Es donaran 3 premis: un primer premi de 300€; un segon premi de 200€ i un tercer premi de 100€. 
  12. Tots els grups hauran de seguir les normes i instruccions que els puguin anar donant la comissió organitzadora de la rua. La Comissió marcarà el ritme de la rua, i els espais que han de quedar entre els diferents grups. L’incompliment d’aquesta norma dóna dret a la Comissió a expulsar la carrossa. 
  13. Els ingressos es realitzaran via transferència bancària. És imprescindible facilitar a l’Ajuntament d’Amposta, en la butlleta d’inscripció, el número de compte IBAN.

Ajuntament d´Amposta - Pl. de l´Ajuntament, 3-4 - 43870 Amposta - Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

RSS de lRSS de l'AJuntament