Manteniment del lloc web en curs. Preguem disculpeu les molèsties.
  • Webs Municipals  

inici Informació Oficial Informació d’interès BASES PER PARTICIPAR A LA DESFILADA DE COMPARSES DE CARNAVAL

agenda

dl dm dc dj dv ds dg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

17/10/2017, 17:30 h
Bebeteca per a infants de 9 a 18 mesos

18/10/2017, 17:30h
Storytime, un conte en anglès. «Sweets»

18/10/2017
JORNADES DE LES LLETRES EBRENQUES

19/10/2017, 16:30h
Fòrum Ampost@Empresa

més activitats

oferta pública de treball

més ofertes

informació pública

 

BASES PER PARTICIPAR A LA DESFILADA DE COMPARSES DE CARNAVAL

Els grups que desitgin participar s’hauran d’inscriure durant els 15 dies anteriors a la data de Carnaval.

BASES PER PARTICIPAR A LA DESFILADA DE COMPARSES DE CARNAVAL

  1. Els grups que desitgin participar s’hauran d’inscriure durant els 15 dies anteriors a la data de Carnaval.
  2. Les inscripcions es faran a l’Àrea de Cultura. Per inscriure’s és imprescindible presentar la butlleta degudament omplerta. Cada grups haurà de tenir un representant major d’edat que serà el responsable de tot el que afecti a aquell grup
  3. Una comparsa haurà d’estar formada per un mínim de 15 i un màxim de 100 persones.
  4. Per a poder participar com a comparsa han de dur una plataforma que com a màxim haurà de mesurar com a màxim 3m. alçada per 2,5 amplada i haurà de portar un generador elèctric per a la música i les llums
  5. No és permès a cap grup participant que dugui publicitat sigui comercial o política.
  6. Les comparses que compleixen tots els requisits podran optar a l’ajut de 80€. Aquest ajut és per fer front a les despeses de materials(roba, fusta, maquillatge...) que puguin tenir, per tant caldrà justificar-ho amb factures.
  7. El departament de Cultura no és fa responsable dels accidents que pugui tenir cap participant a la rua els quals haurien de tenir una assegurança de responsabilitat civil per casos d’accidents o danys personals i/o materials
  8. El jurat qualificador no estarà situat en un punt fix del recorregut sinó que anirà valorant en conjunt tota la desfilada, s’haurà de fer una actuació l’av. la Ràpita, (alçada de la Tratoria). El veredicte del jurat es donarà a conèixer després del pregó del Rei Carnestoltes a la plaça del Mercat.
  9. El jurat en les seves votacions valorarà per igual coreografia, carrossa, vestuari, laboriositat i originalitat; i el seu veredicte serà inapel·lable.
  10. Es donaran 3 premis: un primer premi de 300€; un segon premi de 200€ i un tercer premi de 100€.
  11. Tots els grups hauran de seguir les normes i instruccions que els puguin anar donant la comissió organitzadora de la rua. La Comissió marcarà el ritme de la rua, així com l’ordre i els espais que han de quedar entre els diferents grups. L’incompliment d’aquesta norma dóna dret a la Comissió a expulsar la carrossa.

 

Descarregar bases en format PDF

Ajuntament d´Amposta - Pl. de l´Ajuntament, 3-4 - 43870 Amposta - Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

RSS de lRSS de l'AJuntament