Manteniment del lloc web en curs. Preguem disculpeu les molèsties.
  • Webs Municipals  

Inici Comunicació Informació d’interès Què necessiteu saber per sol·licitar el vot per correu pel 21-D?

agenda

dl dm dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

més activitats

informació pública

 

Què necessiteu saber per sol·licitar el vot per correu pel 21-D?

Anar personalment amb la documentació a qualsevol oficina de Correus i omplir la sol·licitud. Les persones que viuen a l’estranger i volen votar a les eleccions poden fer la sol·licitud de vot per correu amb el certificat idCAT o adreçant-se a les ambaixades o consolats espanyols

publicat el 6/11/2017

Podeu sol·licitar el vot per correu per les eleccions al Parlament de Catalunya 2017 que se celebraran el proper 21 de desembre de dues formes:

A) Des de l’estranger

Les persones que viuen a l’estranger i volen votar a les eleccions poden fer la sol·licitud de vot per correu amb el certificat idCAT o adreçant-se a les ambaixades o consolats espanyols. Més informació.

B) Des d’Espanya

Com es fa el tràmit?

Anar personalment amb la documentació a qualsevol oficina de Correus i omplir la sol·licitud. En cas de persones incapacitades cal que el representant porti la documentació necessària.

Al cap d’uns dies, la Delegació Provincial de l’Oficina del Cens Electoral (INE) envia per correu certificat i amb avís de recepció la documentació necessària pel vot, que caldrà retornar per correu certificat urgent (gratuït).

Qui ho pot demanar?

Electors que per malaltia, discapacitat o per què tenen previst estar absents el dia de les eleccions, no poden anar a la seva mesa electoral.
Un representant amb autorització notarial.

Documentació

Per fer la sol·licitud de vot per correu:

  • Documentació d’identitat: DNI, passaport o carnet de conduir.

En cas de persones malaltes o incapacitades que no puguin desplaçar-se, poden autoritzar a una altra persona mitjançant acta notarial que han de presentar amb un certificat mèdic oficial de la persona a la que representa.

Documentació que envia l’Oficina del Cens:

  • Full informatiu
  • Certificat d’inscripció al cens
  • Paperetes i sobres de votació
  • Sobre adreçat a la mesa electoral corresponent

On es pot fer?

  • A qualsevol oficina de Correus.
  • A Amposta:
    Av De Catalunya 2 (local Provisional)
    Tel: 977 700 206
    Horaris d’obertura: Laborables de 08:30 A 14:30 | Dissabtes de 09:30 A 13:00

Dates

  • Sol·licitud de la documentació: del 28 d’octubre a l’11 de desembre de 2017.
  • Enviament de documentació del vot per l’Oficina del Cens: de l’1 al 14 de desembre de 2017.
  • Remisió del vot per correu: del 2 al 17 de desembre (des de la recepció de la documentació i fins abans del tercer dia previ a l’elecció).

Preu

Tràmit gratuït.

Organisme responsable

Administració General de l’Estat

Més informació

Ajuntament d´Amposta - Pl. de l´Ajuntament, 3-4 - 43870 Amposta - Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

RSS de lRSS de l'AJuntament