Manteniment del lloc web en curs. Preguem disculpeu les molèsties.
  • Webs Municipals  

Inici Tràmits i gestions Sol·licitud de canvi de cultiu

agenda

dl dm dc dj dv ds dg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

més activitats

 

Sol·licitud de canvi de cultiu

publicat el 09/01/2018

Descripció

És el procediment a través del qual la persona que ha realitzat un canvia de cultiu en una
finca de la seva propietat, o el seu representant, volen que s’actualitzi la informació a la
base de dades de Cadastre.

Qui el pot demanar

La persona física o jurídica que desitja realitzar un canvi de cultiu al Cadastre

Període de l’any en què es pot demanar

Durant tot l’any.

Termini de la sol·licitud

No n’hi ha.

Requisits previs

Cap.

    Preu/ Taxa

    Segons ordenances fiscals.

    Mitjans de pagament

    Segons indiquin ordenances les fiscals

    Documentació a adjuntar per l’interessat/ada

    Els documents a aportar en tots els casos són

    • Document identificatiu de la persona sol·licitant (DNI/NIE/Passaport).
    • Últim rebut de l’IBI Rústic

      En cas de canvi a regadiu

      • Documentació que acrediti l’ús d’un pou

      Normativa

      • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions
        públiques.
      • Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions
        públiques de Catalunya.
      • Real Decreto Legislativo 1/2004, de 5 de marzo, por el que se aprueba el texto refundido
        de la Ley del Catastro Inmobiliario

      Termini de Resolució

      No hi ha resolució.

      Silenci administratiu

      No aplica.

      Normativa del silenci administratiu

      No aplica.

      Vies de reclamació

      Les ordinàries del procediment administratiu.

      Com es pot sol·licitar? 

      Presencialment:

      1. Descarregui el formulari PDF de la sol·licitud fent clic al botó "Tramitació presencial (descarregar PDF)".
      2. Pot emplenar la sol·licitud d’una d’aquestes dos maneres:
        • Imprimir-la en paper i emplenar-la amb un bolígraf. Li aconsellem escriure amb majúscules o amb “lletra d’impremta”.
        • També pot emplenar-la des del seu ordinador amb el programa Adobe Reader i imprimir-la després.
      3. Si el tràmit té algun document o formulari addicional també l’haura d’imprimir i emplenar.
      4. Una vegada emplenada i signada haurà de lliurar presencialment la sol·licitud al Registre General de l’Ajuntament d’Amposta, situat a la plaça de l’Ajuntament, 3-4.
      Tramitació presencial (descarregar PDF)

      Formularis addicionals a adjuntar a la sol·licitud:

      • Aquest tràmit no disposa de cap formulari addicional.

      Telemàticament:

      Aquest tràmit disposa d’un formulari online específic per tal de realitzar la seva tramitació:

      1. Faci clic al botó "Tramitació online".
      2. En el cas que el tràmit requereixi identificació, s’haurà d’autenticar amb uns dels Certificats digitals suportats, amb l’idCAT Mòbil o amb el sistema Cl@ve.
      3. Emplenar el formulari amb les dades oportunes.
      4. Adjuntar la documentació a aportar.
      5. Emplenar i adjuntar els formularis addicionals, si n’hi ha.
      Tramitació online (via Instància Genèrica)

      Formulari/s a adjuntar a la sol·licitud d’Instància Genèrica:

      Ajuntament d´Amposta - Pl. de l´Ajuntament, 3-4 - 43870 Amposta - Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
      Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

      RSS de lRSS de l'AJuntament