Manteniment del lloc web en curs. Preguem disculpeu les molèsties.
  • Webs Municipals  

Inici L’Ajuntament Empleats públics Ofertes públiques de treball L’Hospital Comarcal d’Amposta cerca terapeutes ocupacionals per a la borsa de treball per cobrir futures eventualitats

agenda

dl dm dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

més activitats

informació pública

 

L’Hospital Comarcal d’Amposta cerca terapeutes ocupacionals per a la borsa de treball per cobrir futures eventualitats

publicat el 27/4/2016

L'Hospital Comarcal d'Amposta cerca terapeutes ocupacionals per a la borsa de treball per cobrir futures eventualitats. Es requereix:
  • Grau o Diplomatura en Teràpia Ocupacional.
Es valorarà:
  • Formació addicional específica i complementària per al lloc de treball.
  • Experiència en l’àmbit de la sanitat
  • Capacitat per treballar en equip i bones aptituds comunicatives.
  • Domini de català parlat i escrit.
  • Bones aptituds pel tracte amb l’usuari.
  • Lloc de residència a les Terres de l’Ebre.
  • Disposar del certificat de discapacitat igual o superior al 33%
Els/les candidats/dates que compleixin els requisits mínims exigits seran incorporats a la Borsa de Treball del personal eventual del centre. La inclusió en aquesta Borsa no suposa cap compromís de contractació per part de l’Hospital Comarcal d’Amposta, SAM. Les persones interessades hauran de lliurar la següent documentació: 1. Carta de presentació (especificar referència de la convocatòria) 2. Currículum Vvitae actualitzat, acompanyat dels documents acreditatius dels mèrits (fotocòpia compulsada)

A la següent adreça electrònica:

HOSPITAL COMARCAL D’AMPOSTA

Departament de Recursos Humans

Ref. HCA. TO 2.03.16 curriculum.amposta@grupsagessa.com

Termini màxim d’admissió de sol·licituds: 25 de maig de 2016

 

Ajuntament d´Amposta - Pl. de l´Ajuntament, 3-4 - 43870 Amposta - Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

RSS de lRSS de l'AJuntament