Manteniment del lloc web en curs. Preguem disculpeu les molèsties.
  • Webs Municipals  

inici Comunicació Notícies Notícies 2017 L’Ajuntament d’Amposta continua amb la implementació de l’administració electrònica

agenda

dl dm dc dj dv ds dg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

23/10/2017
“Las aventuras de Alicia en el país de las maravillas” - Ballet en directe des de la Royal Opera House, Londres

24/10/2017, 17:30 h
Bebeteca de 18 mesos a 3 anys. «Bufa, bufa!!!», a càrrec de Manoli Bello

24/10/2017, 20:00h
“Un ballo in maschera”- Òpera en directe des del Gran Teatre del Liceu, Barcelona

26/10/2017, 17:30h
Primera trobada del Club de lectura «Masterlectors» per a 5è i 6è de primària

més activitats

oferta pública de treball

més ofertes

informació pública

 

L’Ajuntament d’Amposta continua amb la implementació de l’administració electrònica

Nous equips informàtics i incorporacions de personal per al projecte mostren la implicació del consistori

publicat el 26/6/2017

L’equip de govern vol eliminar la gran quantitat de paper que s’empra en les gestions administratives que tenen relació amb la feina diària dels regidors del consistori, així com modernitzar el funcionament de l’administració municipal i a la vegada, ficar-se al dia en les obligacions legals pel que fa a la posada en marxa de noves eines electròniques.

Per tot això ha acordat la compra de 22 nous equips de treball i la incorporació de personal al departament de noves tecnologies per tal que puguin tirar endavant el projecte, l’alcalde d’Amposta, Adam Tomàs, ha comentat que «hem començat per aquí perquè creiem que la implementació de nous equips tècnics i de nou personal era una necessitat, això ens permetrà reduir el consum i agilitzar el dia a dia del govern municipal».

Amb aquesta decisió es vol donar més força al nou portal de notificacions electròniques, Enotum, així com, reduir el consum de paper i d’impressores, «calculem que entre totes les gestions que es realitzen anualment a l’Ajuntament d’Amposta, es gasten més d’un milió de folis i es gasten més de 35.000 euros en impressions, per això, tenim la ferma voluntat de reduir aquests costos, a la vegada que modernitzem l’administració», ha afegit Adam Tomàs.

«Volem que la nostra administració sigui més àgil, més fàcil i més accessible per als ciutadans i treballadors del consistori, per això creiem que amb l’adquisició d’aquests aparells electrònics podrem modernitzar i agilitzar el procés de les moltes gestions que s’hi realitzen, sabem però, que tot procés de modernització, d’actualització i millora comporta d’una despesa inicial, a la vegada sabem que amb el temps aquesta s’amortitza i suposa una reducció de despeses, temps i esforços», ha conclòs Adam Tomàs.

El regidor de Noves Tecnologies, Transparència, Eficiència i Sostenibilitat Energètica, Pau Cid, ha explicat que «hi havia equips de treball que s’havien de renovar, per tant hem pensat que aquest era el moment idoni per realitzar aquesta despesa».

La compra d’aquests equips electrònics han suposat una despesa total d’uns 17.000 euros i es tracta de 22 equips de treball convertibles 2 en 1, que a la vegada poden ser utilitzats com a ordinador i com a tauleta, els aparells aniran destinats a l’equip de govern, l’oposició i diversos càrrecs de confiança. 

Ajuntament d´Amposta > Comunicació > L’Ajuntament d’Amposta continua amb la implementació de l’administració electrònica

Ajuntament d´Amposta - Pl. de l´Ajuntament, 3-4 - 43870 Amposta - Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

RSS de lRSS de l'AJuntament