• Webs Municipals  

Inici Comunicació Notícies Notícies 2018 Constituïda la comissió de seguiment dels pressupostos participatius ’Tu fas Amposta’

agenda

dl dm dc dj dv ds dg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

més activitats

 

Constituïda la comissió de seguiment dels pressupostos participatius ’Tu fas Amposta’

La integren 15 membres, dotze dels quals són ciutadans i la resta tècnics de l’ajuntament, de l’empresa impulsora i un representant polític

publicat el 10/08/2018

Dimarts 31 de juliol es va constituir formalment la comissió de seguiment dels pressupostos participatius, un dels òrgans de debat i generació d’acord del procés de pressupostos participatius ‘Tu fas Amposta’ que ha engegat l’Ajuntament d’Amposta, juntament amb l’empresa Microveus, perquè la ciutadania esculli on invertir 150.000 euros del pressupost del 2019. Aquesta comissió està formada per quinze membres: dotze membres de la ciutadania de totes les edats i àmbits territorials de la ciutat, personal tècnic (una tècnic municipal d’urbanisme, una tècnica municipal de participació ciutadana i una tècnica de l’empresa Microveus).

Durant la sessió de constitució, el personal tècnic responsable del procés va explicar als membres de la comissió la seva funció i paper en el procés participatiu. Són, principalment, fer el seguiment del funcionament i eficàcia dels instruments de debat i la qualitat del procés participatiu i recomanar millores; vetllar pel procés participatiu i donar suport a les sessions de participació; emetre opinió sobre els instruments i la metodologia concreta de debat proposats, fer propostes i suggeriments de millora que consideri oportuns; conèixer, debatre i acordar els informes de resultats del procés i afegir-hi suggeriments o millores; i sempre que sigui necessari emetre informes sobre esmenes presentades per part de persones participants que manifestin algun dubte o objecció sobre el procés.


Sessions de participació

Després de la constitució de la comissió de seguiment, el següent pas serà la celebració de les jornades de debat, que seran el 15 i el 29 de setembre i el 6 d’octubre. Unes sessions que esperen aplegar una trentena de persones a cadascuna d’elles i on es debatran i acordaran tres propostes que els membres considerin que s’han de portar a votació popular.

Tothom qui ho desitgi pot inscriure’s a una, dues o les tres sessions de debat, que es realitzaran a la Biblioteca Comarcal Sebastià J. Arbó de 10 h. a 13 h.

D’altra banda, aquestes festes majors hi haurà punts d’informació del procés en alguns dels actes més concorreguts.


Principals dates

10 a 19 d’agost. Punt d’informació per les Festes Majors

Fins el setembre. Inscripcions a les sessions participatives

15 de setembre. Sessió de participació sobre La identitat

29 de setembre. Sessió de participació sobre Els llocs

6 d’octubre. Sessió de participació sobre El Carrer.

Novembre i Fira Amposta. Priorització popular

17-18 de desembre. Presentació de resultats.


Acta de constitució. 

Ajuntament d´Amposta - Pl. de l´Ajuntament, 3-4 - 43870 Amposta - Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies

RSS de lRSS de l'Ajuntament